Tuon ois varmasti jo huomannut takuun aikana jos ois osannut epäillä
C3 Picasso , 2010, puuttuva ruoste suojaus?
C3 Picasso , 2010, puuttuva ruoste suojaus?
Tulipa katsastuksesta melkoinen yllätys. Kuskin helmakotelo täysin pehmeänä. Mitä olette mieltä onko tuo kotelon sisäpinta ollut nyky menetelmillä suojattu?
- Kaapelimies
Re: C3 Picasso , 2010, puuttuva ruoste suojaus?
Eiköhän se ole nimenomaan "nykymenetelmillä suojattu" eli joku 0.1nm sähkösinkitys pellin sisäpinnalla.
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
Samaa mieltä, eikös se ruostesuojaus tarvi edelleenkin asentaa jälkeenpäin, jos sen haluaa. Valitettavan moni ei halua. Koska sehän on yleensä sen toisen/kolmannen omistajan ongelma.
Kyllä sen eron sit vanhemmissa huomaa, jos toisessa autossa on vaikkapa 3 dinitrolin/tectyllin tarraa takaikkunassa ja toisessa ei ole... Näin siis itselläni oli kahden "samanlaisen" xantian kohdalla, oli helppo valita, kumman korjaa ja kumman hävittää.
Kyllä sen eron sit vanhemmissa huomaa, jos toisessa autossa on vaikkapa 3 dinitrolin/tectyllin tarraa takaikkunassa ja toisessa ei ole... Näin siis itselläni oli kahden "samanlaisen" xantian kohdalla, oli helppo valita, kumman korjaa ja kumman hävittää.
Xm V6.24 -91 ikuisuusprojekti "ekojemma"
Xantia activa turbo CT 1998 "supersitikka"
ZX 1.4i -93
Ë-C4 -22
varaosa-autoja x kpl
Transporter T4 carsport -03
Scania Carrus 701 11,6 Td -94 (asuntobussi)
Xantia activa turbo CT 1998 "supersitikka"
ZX 1.4i -93
Ë-C4 -22
varaosa-autoja x kpl
Transporter T4 carsport -03
Scania Carrus 701 11,6 Td -94 (asuntobussi)
Onko kenelläkään tietoa onko C3 sitikassa valmiit reiät helmakotelon suojaukseen. Auto ei ole minun mutta minä olen sitä hoidellut. Minun autoissa suojaus on onnistunut hyvin ihan spraypullon voimalla kun kummassakin päässä on reiät niin kotelosuojan suihku ylettyy koko matkalle