vilho vertanen kirjoitti:C4_robotti kirjoitti:10.8. Maanantaina olin pyörälenkillä Jämsänjokilaaksossa. Jämsänkoskelta kilometri Jämsään päin, joen länsipuolella, vastaan tuli kullanvärinen SM. Piti oikein morjestaa, vaikka ei tuttu ollutkaan. Eipä noita joka päivä tule vastaan. Patonkilaisia? Ihan mukava näky suomalaisessa kesäillassa
Kuudetta päivää jossain possutaudin muunnoksessa...aloin selaamaan tällaista palstaa! Pakko myöntää minä se olin! Havaitsin kyllä jonkun lähettävän vanipostia kädellä, mutta kun oikea käsi oli ilmastoinnin säätimellä, vasen polvi ohjasi, oikea jalka toimi vakionopeus-säätimenä ja vasen käsi oli kaulasta kämmeneen saakka kipsissä en pystynyt vastaamaan! Pardon mösjöö!
Ja seuraavana päivänä alkoi hydrauliikan paluu vuotaa uudemman kerran, piti vaihtaa jo keväällä! Mikäs siinä, käyhän se yhdelläkin kädellä tuumasin minä ja soitin JSN:ään eli Julkusen Sanan Neuvostoon. Neuvosto epäili kykyjäni vahvasti, mutta jakeli tuttuun tyyliin neuvoja soita sitten kun oot jossain jumissa... Vaan vaihdoimpa perskeles yhdellä kädellä ja YLÄKAUTTA vaik sitä ei kukaan uskokkaan!
Hienoa, että tervehdykseni havaittiin. Oikeastaan SM:n tullessa vastaan olisi pitänyt pysäyttää Nishiki ja ottaa kypärä päästä
Sitikat tykkää kun niillä ajetaan