Tuohon olisivat Suomen viranomaisetkin tyytyväisiä: ei kulkua kopista takaosaan.Xari kirjoitti:Olisko sit tuossa, nupilla voi ajella keskustaan. https://www.alunadwozia.pl/indywidualne-zabudowy2/pvalila kirjoitti:Mä en oikein luota siihen, että tämä nykyinen sallimus matkailukorien suhteen jatkuu ikuisesti. Siltä varalta että ne kielletään taas joskus kannattaa rakentaa sellainen koppi, että sen saa katsastuksen ajaksi helposti irrotettua ja toisaalta joka pressulla peitettynä näyttää tyypilliseltä firman kaappiautolta.
Vaikka mä vähän reteesti kirjoitin sun ajokortistasi, niin ei mullakaan oikeaa E-korttia itsellänikään ole: ihan vain ABeC noin vanhan ajan oikeinkirjoituksella eli ei mulla oikean yhdistemän rattiin asiaa ole. Kääntöpöytävehkeet ovat arvaten kaikki rekkoja ainakin Trafin silmissä.
Ikuna en ole kotimaassa moottoripyörällä ajanut, en kaiketi edes mopolla. Etelässä olen suurimmillaan about 200 pyörää vuokrannut, joskin yleensä nuorena rahan takia tyydyin 50 cc valitsemaan. Kreikassa jne. tuollaiset fifty-ceeceet olivat päteviä pelejä jo 80-luvulla, kotimaassa 1,5 hepan rajoitus teki mopoista...hmmm, sanoisinko mopoja!
Edit.
Olen aina ihmetellyt sitä, etteivät puoliperävaunujen takapyörät ole kääntyviä. Peruttaessa olisi hyvä, jos toisen puolen pyörät voisi jarrulla lukita ja sitten perävaunun työtäminen taaksepäin taittaisi akselin haluttuun suuntaan. Rajoittunut, mutta halpa ohjaussysteemi!