Moi. Kyseessä 2002 mallin Jumpy. Mikä johto menee etujarrusatulaan ? Siihen sylinterin päätyyn? Toisella puolella on poikki mutta mikään merkkivalo ei pala.
Voisiko olla kulumisvaroittimen johto? Jarrupalan sisällä on metallijohdin joka palojen kuluessa lopulta paljastuu ja ottaa kiinni jarrulevyyn ja maadoittuu sitä kautta ja antaa sitten valolla tms. varoituksen kuluneista jarrupaloista (ehkä vain jarrutuksen kestäessä). Jos johto on poikki niin varoitusta ei vain ikinä tule, ei muuta oiretta, mutta silloin johto yleensä päätyy suoraan johdonpätkään (liittimeen) joka tulee jarrupalasta (varoitin yleensä vain toisessa palassa, joskus vain yksi per akseli)