Jumpyn puhallin

Vika vai ominaisuus?
Fuge
Viestit: 269
Liittynyt: 19.12.2021 17:25
Paikkakunta: Sipoo

Jumpyn puhallin

Viesti Kirjoittaja Fuge »

Eli Jumpyn puhallin ei toimi .
Otin puhaltimen kokonaan irti ja siihen menee musta ja punainen johto. Irto akkuun kun kytken nuo siten että musta miinuksen ja punainen plussaan puhallin pyörii. Joku on tehnyt omia virityksiä auton johtoihin ja varmaan nuo puhaltimen kaksi johtoa taitaa olla itse laitettuja. No kuitenkin, puhaltimen luo autossa tulee johto johon tulee virta käynnissä ollessa, kytken siihen punaisen johdon siihen ja huomasin että nyt myös siihen mustaan johtoon tulee virta !
Jos kytken tuon mustan johon tulee virta maahan puhallin käynnistyy. Miten tuo voi tuolloin toimia ?