Kertokaapa, tietäjät, mitä erityisesti pitää ottaa huomioon, kun vaihtaa tähän koneeseen jakohihnaa. Erityisesti, miten kampiakseli lukitaan, tai kohdistetaan paikalleen.
Yritin etsiä ohjevideota, mutta en löytänyt täsmälleen oikeata videota.
Ja jatkokysymys: oliko RHR- koneversio käytössä jo II-korisessa C5:ssa?
C5X7 2,0 HDi RHR Jakohihna, vm 2009
Re: C5X7 2,0 HDi RHR Jakohihna, vm 2009
Lukeeko näitä tuhannet robotit, kun jo 1900 kertaa on avattu... eikä yhtään vastausta
Täytyy sitten vaihtaa hihna tutulla "yritys ja erehdys"-metodilla. Opin saa silloin kantapään kautta.
Täytyy sitten vaihtaa hihna tutulla "yritys ja erehdys"-metodilla. Opin saa silloin kantapään kautta.
Re: C5X7 2,0 HDi RHR Jakohihna, vm 2009
Tuota RHR konetta on myös C5II, todella monessa PSA autossa, Fordeissa, Volvossa jne. tässä muutama Ford video https://www.youtube.com/watch?v=toKv2yUoU6Y&t=1018s , https://www.youtube.com/watch?v=MpKAXzAsrcg , https://www.youtube.com/watch?v=poaAtfKW4m8&t=1554s
C5II 2.0 HDI break automatic AM6
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
Re: C5X7 2,0 HDi RHR Jakohihna, vm 2009
Kiitos! Tuo eka ainakin näytti olevan tosi selkeä ohje.