C5X7 2,0 HDi RHR Jakohihna, vm 2009

Vika vai ominaisuus?
Avatar
XM-Hannu
Viestit: 2791
Liittynyt: 14.03.2010 22:00
Paikkakunta: Koria

C5X7 2,0 HDi RHR Jakohihna, vm 2009

Viesti Kirjoittaja XM-Hannu »

Kertokaapa, tietäjät, mitä erityisesti pitää ottaa huomioon, kun vaihtaa tähän koneeseen jakohihnaa. Erityisesti, miten kampiakseli lukitaan, tai kohdistetaan paikalleen.

Yritin etsiä ohjevideota, mutta en löytänyt täsmälleen oikeata videota.

Ja jatkokysymys: oliko RHR- koneversio käytössä jo II-korisessa C5:ssa?
Avatar
XM-Hannu
Viestit: 2791
Liittynyt: 14.03.2010 22:00
Paikkakunta: Koria

Re: C5X7 2,0 HDi RHR Jakohihna, vm 2009

Viesti Kirjoittaja XM-Hannu »

Lukeeko näitä tuhannet robotit, kun jo 1900 kertaa on avattu... eikä yhtään vastausta :?

Täytyy sitten vaihtaa hihna tutulla "yritys ja erehdys"-metodilla. Opin saa silloin kantapään kautta.
Avatar
powerage
Viestit: 713
Liittynyt: 22.04.2009 07:27

Re: C5X7 2,0 HDi RHR Jakohihna, vm 2009

Viesti Kirjoittaja powerage »

Tuota RHR konetta on myös C5II, todella monessa PSA autossa, Fordeissa, Volvossa jne. tässä muutama Ford video https://www.youtube.com/watch?v=toKv2yUoU6Y&t=1018s , https://www.youtube.com/watch?v=MpKAXzAsrcg , https://www.youtube.com/watch?v=poaAtfKW4m8&t=1554s
C5II 2.0 HDI break automatic AM6
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
Avatar
XM-Hannu
Viestit: 2791
Liittynyt: 14.03.2010 22:00
Paikkakunta: Koria

Re: C5X7 2,0 HDi RHR Jakohihna, vm 2009

Viesti Kirjoittaja XM-Hannu »

Kiitos! Tuo eka ainakin näytti olevan tosi selkeä ohje.
Vastaa Viestiin