zX-files kirjoitti:No mistäs se on niin erilainen kun tekniikka on sama...
Ajattelin vastata,mutta olkoon sittenkin miten on! GOOD BYE!
zX-files kirjoitti:No mistäs se on niin erilainen kun tekniikka on sama...
zX-files kirjoitti:Siihen eroon kun ei riitä virtaluon siirto lattialle tai mittareiden pimennysmahdollisuus.
zX-files kirjoitti:Jos nyt jätetään nuo eko-erikoismoottorit pois niin eipä ole enää eroa. Viimeinen 9-3 sukupolvi kun sai Opel-moottorit myös bensapuolelle, silloin voikin sanoa Saabin erikoisuuden omine turbokoneineen kuolleen.
2cvkimmo kirjoitti:...Ruotsin tehdas jää kuitenkin GM:lle ja uudesta 9-5:stä tulee Opel Senator Euroopassa ja joku sopiva Buick USAssa, luulen mä...
kaseva kirjoitti:Tässä kohtaa luotan kyllä Trollhättanin kokkeihin 10-0 verrattuna Russelsheimin porukkaan.
kaseva kirjoitti:kaseva kirjoitti:On kai tuo NG 9-5 nyt ihan eri peli kuin Insignia/LaCrosse, tuskin siitä muuten meinattais Senatoria alkaa tekemään.
zX-files kirjoitti:kaseva kirjoitti:kaseva kirjoitti:On kai tuo NG 9-5 nyt ihan eri peli kuin Insignia/LaCrosse, tuskin siitä muuten meinattais Senatoria alkaa tekemään.
Valitettavasti ei vaan ole, samalle Ypsilon-kakkoselle se on pykätty. Selvällä ruotsinkielellä Frankfurtin IAA'ssa näin vastattiin, joskin sillä painokkaalla kaneetilla että hirmuisen yksilöllinenhän se on kun alustassa hienoviritystä, lattiavirtalukko jne...

Lemon kirjoitti:No nii, se oli hyvä uutinen.Ehdin jo pelätä SAABin loppumista. Toivottavasti kaikki menee hyvin uuden omistajan omistuksessa. Joskus vielä haluaisin...
kaseva kirjoitti:Minä olen mielestäni nuori mies ja oli aika kun luulin, ettei CX:ää parempaa olekaan. Sitten ajattelin ettei XM:ää parempaa olekaan. Sitten Xantian ja sitten...
niko kirjoitti:Tämä on muuten taitaa olla tyypillistä saabisteille. Tunnen muitakin, jotka ovat merkkiin hurahtaneet juuri niin, että ovat ensin pitäneet jotain muuta ainoana oikeana, kunnes...