92 euroa, sanoi kassa tyttö, minä siihen taitaa olla suomen kallein katsastusasema? Ei toi vastaankaan ruvennut väittämään.
Mutta äkkiä kun laskee niin yli 500 mummonmarkkaa
Ei ole ihme jos maanteillä liikku katsatamattomia autoja.
Oldis kirjoitti:Ei ole ihme jos maanteillä liikku katsatamattomia autoja.
Oldis kirjoitti:Käytin tänään vaimon C5 farkun katsastuksessa.
92 euroa, sanoi kassa tyttö, minä siihen taitaa olla suomen kallein katsastusasema? Ei toi vastaankaan ruvennut väittämään.
Mutta äkkiä kun laskee niin yli 500 mummonmarkkaa![]()
Ei ole ihme jos maanteillä liikku katsastamattomia autoja.
Rosberg kirjoitti:Joensuussa Q asemalla katsastus 19€ + päästötesti
citrotar kirjoitti: Ja lisäks tuolla ei kukaan tykkää pahaa vaikka mukanani on kamera ja kuvaan katsastuksen
Jallu kirjoitti:citrotar kirjoitti: Ja lisäks tuolla ei kukaan tykkää pahaa vaikka mukanani on kamera ja kuvaan katsastuksen
Häh? Tuleeko siitä kovaakin matskua YouTubeen
ninjamikko kirjoitti:Rosberg kirjoitti:Joensuussa Q asemalla katsastus 19€ + päästötesti
Tuo on Joensuun Q-katsastuksen normaalihinta. Kanta-asiakkaat saavat katsastuksen alennuksella hintaan 9€ + päästötesti (10€). Katsastus Kovalainen lähetti viime viikolla myös tarjouksen, jossa tarjotaan katsastus alennuksella hintaan 19€ sisältäen päästötestin. Näillä hinnoilla auton katsastaa jo ihan mielellään.
Cikatti kirjoitti:ninjamikko kirjoitti:Rosberg kirjoitti:Joensuussa Q asemalla katsastus 19€ + päästötesti
Tuo on Joensuun Q-katsastuksen normaalihinta. Kanta-asiakkaat saavat katsastuksen alennuksella hintaan 9€ + päästötesti (10€). Katsastus Kovalainen lähetti viime viikolla myös tarjouksen, jossa tarjotaan katsastus alennuksella hintaan 19€ sisältäen päästötestin. Näillä hinnoilla auton katsastaa jo ihan mielellään.
Onko tämä kirjoitettu ihan selvispäin? Katsastus 19 euroa päästöineen. Höpön höpön...
Kaapelimies kirjoitti:Kupijoon siis katastamaan, kai ne siellä asemalla Suomea osaa? Savo on vähäsen hakusassa mulla
Mie kun vania tammikuussa katsastuksessa käytin, niin en edes leimaa papereihin saanut, mutta tyytyväisenä olen ajellut siitä huolimatta.Tirehtööri kirjoitti:Myös näin voi katsastumies sanoa, mutta on erittäin epätodennäköistä: "Ompa kommee sitikka. Ee tässä oo mittään vikkoo. Ee muuta ku leima paperiin ja kovvoo ajuva. Hyvvee päevän jatkoo."
xantiano kirjoitti:Omistaja käski tinkimään. Tinkiessäni hinta putosi samantien 10 % ja nyt samaisen aseman tarjous on 45e bensa ja 55e diesel (sisältää pakokaasumittauksen). Hölmöä maksaa listahintoja tai olla ns uskollinen määrätylle palveluntarjoajalle.