Voinko vaihtaa rengaskoon samoille vanteille 195/65 R 15
t leena
ps. kannattaako mun ostaa hakka merkkiset vai continentalit, continentaleissa kuulemma on huono vesiliirtopito
leenapee kirjoitti:Kesärenkaat kokoa 195/55 R 15 89H XL autossa Citroen Xsara vm -02 1.6 alumiinivanteet
Voinko vaihtaa rengaskoon samoille vanteille 195/65 R 15![]()
![]()
RPekka kirjoitti: Sitikkaan pistetään konsernin renkaat eli Michelinit.
leenapee kirjoitti:Miks Michelinit pitää olla?![]()
leenapee kirjoitti:Minä vähän kyselin rengasliikkeestä ja ne tarjosivat Goodyearin tytäryhtiön SAVA-merkkisiä renkaita. Minä en hirveästi ajele (ajokilometrejä tulee vuodessa n. 10 ooo km).
Oli ainakin edullisempi (359) kuin Continental (527)
Esa66 kirjoitti:ja unohdat tuommoset savatOnkos tämä nyt jotain naisen logiikkaa
Taitaa olla urpojen äijien pätemistä tuommoset tanan savat, ja muutenkin ylihintaista paskaa näköjään tarjoavat naisille
Jeth kirjoitti:Esa66 kirjoitti:ja unohdat tuommoset savatOnkos tämä nyt jotain naisen logiikkaa
Taitaa olla urpojen äijien pätemistä tuommoset tanan savat, ja muutenkin ylihintaista paskaa näköjään tarjoavat naisille
Äläs ny noin pistä. Mullon ollu jo vuoden saatanan savat ja hyvin on mun ajos menny, toimii varmasti vielä paremmin rauhallisemmalla kaasujalallakummasti eturenkaista oli hävinnyt 4mm viime kesänä.. Eikä ne ny oo nii kova äänisetkään. 500€ kierros 215/45-17 koossa, naapuri rengasliikkeessä.
Ostakaa te muut miseliiniä, mä ostan mitä haluan