Mutta missä on J.J.?
Mutta missä on J.J.?
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Re: Mutta missä on J.J.?
Sairaalassa varmaankin, vai onko uudempaa tietoa? Joiltakin tuntuu unohtuvat että vaikka ylinopeussakot on niin pieniä että ne pystyy maksamaan viikkorahoista niin betonipylvääseen törmätessä henki lähtee rikkaalta ihan yhtä hyvin kuin köyhältäkin.
Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
- dieselflosse
Olikohan menehtynyt JJ:n veli?
Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Aluski syvät osanottoni omaisille, on kovin ikävää menettää läheinen täysin turhaan.
Urpot vauhdissa, lähtivät oikein suoraan ravintolasta veneen ruoriin ja vahvistettu on että lähtivät valomerkin jälkeen. Voi paska. Tsei Tsei saa ilman muuta syytteen koska hänen olis pitänyt estää koko tapahtuma. Vai oliko zei zei itse ratissa?
Urpot vauhdissa, lähtivät oikein suoraan ravintolasta veneen ruoriin ja vahvistettu on että lähtivät valomerkin jälkeen. Voi paska. Tsei Tsei saa ilman muuta syytteen koska hänen olis pitänyt estää koko tapahtuma. Vai oliko zei zei itse ratissa?
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
- dieselflosse
Ilmeisesti paatti oli ilmeisesti JJ:n, joten ainakin luovuttamisesta ajokunnottomalle tulee sanktiot, jos ei itse ollut puikoissa. Vaan aavistelenpa, että maestro itse ajoi. Jää katkera muisto loppuiäksi. Eihän tuollaista hölmöilyä unohda.
Terveisin
Viime tiedon mukaan J.J olisi itse ollut ajamassa. Ja baarin poke oli vielä yrittänyt puhua miehiä luopumaan veneilyideasta. Ja jonkun tiedon mukaan promilleja olisi ollut 1,7 veressä. Todella paska juttu, ei toivoisi kenellekään tuollaista, mutta toisaalta...tyhmyydestä sakotetaan. Nyt vain todella rankemman käden kautta
Täytyy vain toivoa, että edes vähän herättäisi muitakin älykääpiöitä miettimään, mitä sitä esim. juhannuksena kannattaa taas tehdä...
Täytyy vain toivoa, että edes vähän herättäisi muitakin älykääpiöitä miettimään, mitä sitä esim. juhannuksena kannattaa taas tehdä...