AU-TO
Re: AU-TO
Meillä emäntä vain käväsi BX:llä 2. vaiheen liukasteluissa muistaakseni. Itsellä varsinaisina inssiajokkeina olleet RG125F Gamma, Astra G, Scania 93M, Sisu SK-181 + joku perävaunu ja viimeisenä Sisu XA-180. Sen verran pitkään tuli kuitenkin väliaikaisella B-kortilla ajeltua, että tuli uusintainssi sitten ajeltua BX:llä - termostaatti hajalla, täytyi kesken inssin kurkkia pellin alle. 
VW Passat B7
Oho, onpa komia kokoelma. Itsellä hyllyssä vain iso D-malli ja kamiina, pienemmät Xantia ja C6 ja erittäin pieni Traction Avant. Harmi, ettei pienoisvania löydycitrotar kirjoitti:Kuvalle löytyi heti paikka, ja toisen tulostin töissä työpöydän yläpuolelle.
[kuva]
On tuolla yksi punainen BX:kin muiden Citikoiden joukossa
VW Passat B7
- Laura78401
Tuosta lapsille siirrettävästä ajokäyttäytymisestä ja asenteista juolahti mieleen, kun oltiin tyttären kanssa joku aika sitten liikenteessä ja edessä körötteli joku iäkkäämpi ihminen kuuttakymppiä kahdeksankympin alueella. Tyttö tokaisi siihen, että: "Samperin nysvä, on siinä volkkarissa kai kaasupoljinkin..!"
Silloin vähän hävetti, taisi olla mallioppimisesta kyse...pitää tarkkailla omaa liikennekäyttäytymistä huolella!
Silloin vähän hävetti, taisi olla mallioppimisesta kyse...pitää tarkkailla omaa liikennekäyttäytymistä huolella!
-
Jouko
laakeri kirjoitti:Oho, onpa komia kokoelma. Itsellä hyllyssä vain iso D-malli ja kamiina, pienemmät Xantia ja C6 ja erittäin pieni Traction Avant. Harmi, ettei pienoisvania löydycitrotar kirjoitti:Kuvalle löytyi heti paikka, ja toisen tulostin töissä työpöydän yläpuolelle.
[kuva]
On tuolla yksi punainen BX:kin muiden Citikoiden joukossa
Ihan hyvältä kokoelma näyttää.
BX Break on olemassa. Teet vaan itse siihen sen korotuksen niin siinähän se on.
Voinen tulkita keskustelusta, että parin vuoden kuluttua olisi mahdollista ostaa tai lainata tai jotain opetuspoljin Beksiin kun tuo ajo-opetus on ajankohtaista.
PS. Hieno kuva. Ja toinen kanssa. Saisko blazz2 ät hotmail dot com sen alkuperäisen skannauksen? Laitan luokan seinälle.
PS. Hieno kuva. Ja toinen kanssa. Saisko blazz2 ät hotmail dot com sen alkuperäisen skannauksen? Laitan luokan seinälle.
Tämä on vasta kokoelman alku, käsittääkseni Croisettella on suunnilleen samankokoinen kokoelma, mutta 1:1 Citikoita...
No huh sentään, ei mulla ole yhtään Wanhaa Citikkaa. Eli mun vanhin Citikka on -71 GS, toki mulla on isohko kokoelma autoja (yli 30 kpl), mutta ei mulla sentään kovin isoa kokoelmaa ole
Niiden joukossa on muitakin merkkejä
Haha, kuinka tottacitrotar kirjoitti:Tämä on vasta kokoelman alku, käsittääkseni Croisettella on suunnilleen samankokoinen kokoelma, mutta 1:1 Citikoita...
Joskus yritin unkin nickilistaan kaikkien kulkineita saada kirjailtua. Piti jonkun verran leventää saraketta ja keksiä uusia lyhenteitä, että sai edes suurimman osan Croisetten kulkineista mahtumaan muutamalle riville
Itselle on vielä (onneksi?) riittänyt vani ja se japanilainen kesäkulkine, niihinkin saa menemään rahaa ihan riittävästi... varsinkin siihen japsiin.
VW Passat B7
Lisäsinpä sitten hyllyni komeimpien pienoissitikoiden kuvat unkiin vähäksi aikaa ihmeteltäväksi...

Isompina pääsee ihmettelemään tuolta: http://sitruuna.unk.fi/gallery/users/laakeri/misc/

Isompina pääsee ihmettelemään tuolta: http://sitruuna.unk.fi/gallery/users/laakeri/misc/
VW Passat B7
-
Lemon
Croisette kirjoitti: toki mulla on isohko kokoelma autoja (yli 30 kpl), mutta ei mulla sentään kovin isoa kokoelmaa ole
Sitten meillä on kaikki hyvin! Eli voin kertoa asuinkumppanilleni että mun kolme Citikkaa on sama kuin ei mitään! Piha nyt ei tunnu riittävän, mutta kolme citikkaa on niin naurettavan vähän, että niistä ei kannata edes puhua!