Seuraa aluetta
- dieselflosse
Seuraa aluetta
Kun olen vähän tällainen rähmäklikkailija, niin olisiko mahdollista siirtää tuo "Seuraa aluetta"-painallus enempi ruudun vasempaan laitaan...
Nykyisessä paikassa painelen tuota vähän väliä vahingossa tavoitellessani "Merkitse viestit luetuiksi"- optiota. Ja käyttämistäni lukuista keskustelusaiteista, patonki on ainoa, jossa nuo kaksi valintaa ovat noin lähekkäin....
Nykyisessä paikassa painelen tuota vähän väliä vahingossa tavoitellessani "Merkitse viestit luetuiksi"- optiota. Ja käyttämistäni lukuista keskustelusaiteista, patonki on ainoa, jossa nuo kaksi valintaa ovat noin lähekkäin....
Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
- Kaapelimies
Re: Seuraa aluetta
Mäkin olen ihan pihalla. Mulle riittää "näytä uudet viestit"-painike, elekee siirtäkö sitä.. 
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
Jokaisen alueen (eli "yleistä", "projektit" jne) otsikkosivulla on ruudun oikeassa reunassa linkit, joissa lukee esim. seuraavasti:
Yleistä
Sivu 1/54 [ 1326 viestiketjua ]
Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 54 Seuraava
Seuraa aluetta | Merkitse viestit luetuiksi
Ei se ole vika, se on ominaisuus!
Yleistä
Sivu 1/54 [ 1326 viestiketjua ]
Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 54 Seuraava
Seuraa aluetta | Merkitse viestit luetuiksi
Ei se ole vika, se on ominaisuus!
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Kyllä nuo minusta sen verran kaukana toisistaan ovat, että jos tulee virhepainalluksia niin ehkä kannattaisi liikuttaa sitä hiirtä hieman hitaammin eikä hätiköidä sen napin painamisen kanssa jotta osuu oikeaan linkkiin. 
No tuohan selittääkin... eihän noiden alueiden otsikkosivuilla tule käytyä. "Näytä uudet viestit" ja "Näytä omat viestit" kuitenkin riittävät... ja haulla loput.
VW Passat B7