Jaah niin mä olin jo unohtanut että tämä oli se patongissa mädäksi paskaksi todettu

. Pitääkin varmaan käydä itsekin toteamassa se joskus sellaiseksi, jos se sitä oikeesti on?
Tosiasiahan on, että ruosteetonta CX:ää ei Suomesta löydä, ja eipä oikein löydä maailmaltakaan, aina sitä ruostetta jostain kohtaa löytyy, valitettavasti

. Eli hitsikoneen ja sen käyttötaidon CX-harrastaja aina tarvii (tai sit paksun lompakon).
Näitä vanhakoppaisia ei vaan enään ole tarjolla suoraan ajosta kovin usein, eli yleensä ne on sit projekteja, seissyt vuosia eli ei katsastettu jne. Sellaisia mullakin olis siis pari tarjolla, ja ovat niitä ns. mätiä paskoja, sen voi kertoa suoraan, eli hitsaamista on, mutta mielestäni kohtuullisia aihioita. Patonkiin niitä lienee turha laittaa myyntiin, mutta nettiautoon tulee joskus, jos onnistun sinne rekisteröitymään.
Kerrotaan sen verran, että kyseessä ovat CX 20 Pallas -84, ja CX 20 Reflex -81. Ovat siis projekteja, mutta ajokuntoisia, ja tarpeen vaatiessa voin jopa katsastaakin nuo. Vaatiivat hiukan peltiä pohjaan, jotta saa leiman, mulle pikkuvika, kuten näitä vanhoja harrastaville tuleekin olla

Mutta siistiin kuntoon ei mulla riitä aika laittaa, eli vaativat mm. ylimaalauksen kummatkin, jotta olisivat siistejä.
Vois tuo mun ainoa ei mätä paska CX olla ostettavissa myös, mutta se ei vaihda omistajaa ihan pikkurahalla, noh ei sitäkään kukaan halua, kun siinäkin on ruostekukkaa takaovessa ja takaluukussa

.