Ajatusten virtaa
Kami

Viesti Kirjoittaja Kami »

Hitsi ku hian avata Jallulla on.
Täytyy tunnustaa, että menin lankaan ja yritin liiskata ruudulla juoksevaa ötökkää :lol:
Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Jouko

Re: Avatar...

Viesti Kirjoittaja Jouko »

Kami kirjoitti:Hitsi ku hiano avatar Jallulla on.
Täytyy tunnustaa, että menin lankaan ja yritin liiskata ruudulla juoksevaa ötökkää :lol:

Älä välitä et ole ainoa. Joskus pari vuotta sitten näin jossain foorumilla tuon saman enkä saanut sitä hengiltä. :D
Lemon

Viesti Kirjoittaja Lemon »

Hei minä en mennyt niin helppoon killan foorumilla mutta mies kyllä. ;) Joskus vaan huomaan että unohdun tuijottamaan tuota avatarta ajatuksissani...
Jallu

Viesti Kirjoittaja Jallu »

quai_de_javel kirjoitti:
Kami kirjoitti:Hitsi ku hiano avatar Jallulla on.

Älä välitä et ole ainoa. Joskus pari vuotta sitten näin jossain foorumilla tuon saman enkä saanut sitä hengiltä. :D

Pakkohan se on paljastaa, että joltain matkailuforumilta olen sen "pöllinyt". :roll:
crolic

Viesti Kirjoittaja crolic »

Jallu kirjoitti:Pakkohan se on paljastaa, että joltain matkailuforumilta olen sen "pöllinyt". :roll:

...ai tullut matkatuliaisena? ;)
BX TZi myyty patonkilaiselle
XM 2.0 Break myyty patonkilaiselle
C5 2.0 HDI Sport
Xsara 1.8 16V
Vastaa Viestiin