Bx 16:n vaihteistoöljy
Bx 16:n vaihteistoöljy
Bx 16,Trs-89. Onko tuossa mallissa vaihteiston öljyn tarkistus- ja täyttöproppu siinä vaihde-
laatikon päässä? Ykkösvaide hieman tökkii joten ajattelin vaihtaa ensin öljyt, kun ei ole tietoa milloin ne on vaihdettu.
laatikon päässä? Ykkösvaide hieman tökkii joten ajattelin vaihtaa ensin öljyt, kun ei ole tietoa milloin ne on vaihdettu.
Re: Bx 16:n vaihteistoöljy
vaihteiston öljyn tarkistus- ja täyttöproppu siinä vaihde-
laatikon päässä?
Kyllä se päädystä pitäis löytyä. Saattaa olla saven ja kuran peitossa.
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Ok! Kiitos vastauksesta.
- Kaapelimies
Munkin uusimmassa ostoksessa vaihteisto ei oikein kylmänä pelannut, lämpimänä kyllä. Yaccon BVXR500:t sisään niin toimii kylmänäkin..
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
Onko se poistoproppu se 22 mm:n mutteri joka osoittaa peräänpäin hiukan viistosti ylöspäin?
- Kaapelimies
Ylös? Mitat täsmää mutta mun mielestä se osoittaa alaspäin, eli sinnepäin mihin öljy valuu
Ja perämurikasta nimenomaan löytyy. Osoittaen taaksepäin alas.
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
Ja pohjatulpan koko on 21mm. Täyttö/tarkistustulppa on sit 19mm.
Itse olen jo toistakymmentä vuotta laittanut Beksin laatikoihin Mobilin 5W-50 moottoriööliä, ja sitä laitan jatkossakin ainakin omiin autoihin, mutta tiedän, että tämä on joillekkin punaiset sarvet otsaan nostattavaa tietoa, mutta näin on toimittu jo aikas pitkään
.
Itse olen jo toistakymmentä vuotta laittanut Beksin laatikoihin Mobilin 5W-50 moottoriööliä, ja sitä laitan jatkossakin ainakin omiin autoihin, mutta tiedän, että tämä on joillekkin punaiset sarvet otsaan nostattavaa tietoa, mutta näin on toimittu jo aikas pitkään
Hyvä täyttöaukko löytyy myös vaihteiston huohotintulpan irrottamalla. Laatikon päältä.
Korjaamollani laitettaisiin tätä:
http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on
http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on