Xantian keskuslukon kauko ohjaus..

Vika vai ominaisuus?
cx_pepe

Xantian keskuslukon kauko ohjaus..

Viesti Kirjoittaja cx_pepe »

Vaihdoin patterin pimenneeseen avaimenperään ja toimi kuukauden ja meni taas pimeäksi - mistähän tuota kannattaisi roplata seuraavaksi? - ei meinaa ovet avautua avaimella vaan lukkopesä pyörii ympäri - ihan samanlailla kun isän sätkässä!
laakeri

Re: Xantian keskuslukon kauko ohjaus..

Viesti Kirjoittaja laakeri »

Korjaa nyt aluksi lukot vaihtamalla ne lukkopesät (virtalukon vaihto on suurin homma ja sekin helppo). Jos Xantia I:stä on kyse, niin kaukosäätimellä on varmaankin tunnit tulleet täyteen vain?
VW Passat B7
Tapsa 63

Viesti Kirjoittaja Tapsa 63 »

Laita keskuslukituksen kaukoojaus sen vanhan rinnalle 39,50+8e postikulut toimii 50m päästä,helppo asentaa.
Ota lukkopesät irti ja pese-puhdista-voitele toimiitaas..
svc

Viesti Kirjoittaja svc »

Tapsa 550 kirjoitti:Laita keskuslukituksen kaukoojaus sen vanhan rinnalle 39,50+8e postikulut toimii 50m päästä,helppo asentaa.
Tässä pitkässä kantamassa on tosin se ikävä puoli, että Jatekin sarjassa ei ole automaattista uudelleenlukitusta, mikäli kaken nappia painaa vahingossa kaukana autosta. Muuten ihan toimiva systeemi. Korvasin noilla sekä Xantian että ZX:n särkyneet ohjaimet.
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Tapsa 63

Viesti Kirjoittaja Tapsa 63 »

Olen huomannut auto joskus aamulla ovet lukossa vaikka jätin illalla lukitsematta... :lol:
Onhan noita vähän kalliimpia joillakin joissa on napit suojakannen alla,Jatekilla ei taida olla..
cx_pepe

Viesti Kirjoittaja cx_pepe »

Kiitos kaikille! - täältä sitä apua monesti löytää!

Tapsa 550 kirjoitti:Olen huomannut auto joskus aamulla ovet lukossa vaikka jätin illalla lukitsematta... :lol:
Onhan noita vähän kalliimpia joillakin joissa on napit suojakannen alla,Jatekilla ei taida olla..
lukkis

Viesti Kirjoittaja lukkis »

Tapsa 550 kirjoitti:Olen huomannut auto joskus aamulla ovet lukossa vaikka jätin illalla lukitsematta... :lol:

Ajattelin itse kokeilla jos ottaisi pienen palan pois avausnapin sisäpuolelta -> joutuu painamaan kovempaa. Nyt tuntuu että on liian herrkkä. Vähän samoja tuntemuksia Tapsa 550:n kanssa että lukot elää omaa elämää :shock:
'niin se on varmaankin samaa tuotantoa kuin tuo Jatekin myymä ;)
Vastaa Viestiin