snah56 kirjoitti:Kyllä olisi kiva jo liimata lisää tarroja SAXTomaattiin,vaan kun en ole saanut koko tarraa.Maksettu on,missä tarra.ELEKREP
Laitoin yyweetä,varmistetaan et olen lähettäny
snah56 kirjoitti:Kyllä olisi kiva jo liimata lisää tarroja SAXTomaattiin,vaan kun en ole saanut koko tarraa.Maksettu on,missä tarra.ELEKREP
Esa66 kirjoitti:
Lemon kirjoitti: pitää kai muistaa ajaa siististi, kun kerran edustaa patonkia...
black_van kirjoitti:snah56 kirjoitti:Kyllä olisi kiva jo liimata lisää tarroja SAXTomaattiin,vaan kun en ole saanut koko tarraa.Maksettu on,missä tarra.ELEKREP
snah56 kirjoitti:black_van kirjoitti:snah56 kirjoitti:Kyllä olisi kiva jo liimata lisää tarroja SAXTomaattiin,vaan kun en ole saanut koko tarraa.Maksettu on,missä tarra.ELEKREP
Joko on varmistettu,en ole saanut mitään vielä,tänään on torstai 08/04.Otan rahat kyllä pikkuhiljaan takaisin.
black_van kirjoitti:Varmaan joku kysäisee miksi kirjoitan uuden topicin asiasta, sen takia että tämä huomattaisi.
Ohjelappunen on mukana mutta tässä pieni lisäys.
tarran leveys on 27cm. Siirtopaperin vastainen puoli on silikonipaperia joten liimasiirtopaperi elää.laitoin tarrat kevyesti taitettuna tulemaan,ei terävä taitos. Kun kirje kolahtaa luukusta niin ota tarra,oikaise taitos,paina sormella taitoskohtaan tiukasti.(älä aukaise tarraa) ota toisella kädellä molemminpuolinen ote tarrasta pitäen taitoskohtaa samanaikaisesti ja vedä molempaan suuntaan.
Tämä vain varotoimenpiteenä,testasin kyllä asian ennen lähetystä ja toimii mutta varmistetaan ettei kellekään satu kommähdystä.
Ja kun tarrassa on tuo .fi niin katso autoon kiinnitysvaiheessa että myöskin tuo valkoinen pieni piste tulee liimapaperille mukaan,voi jäädä helposti huomaamatta kun pohjakin vaalea
irak58 kirjoitti:Tarrat ym muut teippaukset saa parhaiten seuraavasti: liimattavan alueen puhdistus jonka jälkeen voimakas saippua(neste) pohjalle tarra siihen on hyvä asentaa saa just paikalleen ei jää kuplia ja pysyy kuivumisen jälkeen kuin hyena haaskassa