Tarjosi 12 vuotta vanhaa juotavaa.
Päähän siitä sekosi vähän.
Löyly saattaa olla suurin syyllinen.
Pikkujoulu oli miitingin nimi.
Eikö Chivas Regal ole sekoite-, eikä mallasviski?sahtivaari kirjoitti:Chivas Regal oli merkki ja mallasviski.
kokemjne kirjoitti:sitten oma suosikkini on Glenfiddich joka on Pure Malt
ja toinen tuo Tullamore
on vaan niin kallita aineita ettei kärsi kuin harvakseltaan haistella varovasti korkin raosta
kokemjne kirjoitti:kiva osasto kun ei tapella tulpista eikä öljyistä.
asiaan: Chivas Regal on Blended eli sekoitus
kokemjne kirjoitti:kiva osasto kun ei tapella tulpista eikä öljyistä. asiaan:
Pekkax kirjoitti: Valitettavasti ei yhtään X.O.
cuisinier kirjoitti:Pekkax kirjoitti: Valitettavasti ei yhtään X.O.
No niin, tulihan ne ranskalaiset mukaan.
Oletkos koskaan juonut Courriére X.O. brandyä? Tosi laadukkaista vanhoista konjakkitisleistä ja
vähintään 25 v.armanjakista tehty kelpo juoma, eikä maksa maltaita.
Tiedän että monet ovat sitä mieltä, etteivät brandyt ole konjakin veroisia, mutta se on pelkkä uskomus,
hyvä brandy on paljon parempaa kuin huono konjakki. Ja konjakit on brandyja...
Niinhän se on, että ne, joiden mielestä suuri luku hintalapussa on tärkeintä, pitävät konjakkia ainoana oikeana. Muitakin todella hyviä brandyjä löytyy ja halpojakin vielä. Itse olen suosinut kovasti Torresia. Ei välttämättä perinteisen konjakin ystävän mieleen oman makunsa vuoksi, mutta minulle uppoaa hyvin.cuisinier kirjoitti:Tiedän että monet ovat sitä mieltä, etteivät brandyt ole konjakin veroisia, mutta se on pelkkä uskomus,
hyvä brandy on paljon parempaa kuin huono konjakki. Ja konjakit on brandyja...
ealab kirjoitti:Joskus on myös tullut huomattua, että meissä kaikissa asuu pieni Jägermeister.
Konjakissa on muutakin rajattua alueen lisäksi. Brandy on tosiaan yläluokka, jonka alle konjakkikin kuuluu.kokemjne kirjoitti::roll: eikös se ollu niin, että koknakki on kuin tuo samppakaljakin joltain aikoinaan sovitulta alueelta jolla oli oikeus käyttää paikkakunnan nimitystä , muuta olivat sitten niitä jotka eivät sopineet raameihin. niin ku brandy tai kuohuviini . ja engelsmannit eivät tainneet koskaan oikein oppia juomaan konjakkia vaan lipittävät samaa ainetta nimellä brandy.