Tehdään vaan kaikki halvalla työvoimalla halpamaissa.
Ei oo ikinä tämmöstä paskaa nurkissa ollut, eikä tule.
Tätä mallia ei onneksi enää valmisteta.
Katotaan miten takuun käy, jos löydän paperit.
Myyjä on konkurssissa.
Takuuseen.sahtivaari kirjoitti:Semmosen indonesian ihmeen ostin vajaa vuosi sitten ja nyt jo sippasi ja polttaa taulusta sulakkeen. Maksoikin 1300.
Miten se tähän vaikuttaa?sahtivaari kirjoitti:Myyjä on konkurssissa.![]()
Ei käynyt, kuten miulle subbarikaupassa? Silloisessa työpaikassa yksi hifivehkeistä innostunut alainen lueskeli ruokiksella jotain lehteä ja mainitsi siinä testissä olleesta halvasta, mutta testin mukaan hyvästä subbarista ja näytti samassa lehdessä olevaa tarjousta tyyliin "supermega-ale, ei mistään näin halvalla". Minähän innostuin, kun olin sopivaa katsellutkin jo. Soitin tutulle kauppiaalle ja kysäisin, onko samaa mallia siellä myynnissä ja paljonko maksaa. No, oli vähän halvempi siellä ilman mitään alennuksiakin, kuin lehdessä mainittu supermega-ale. Ei kun töiden jälkeen hallitus kotoa mukaan ja kauppaan kuuntelemaan. Erinäisiä subbareita kuunneltiin, halvimman/pienimmän hylkäsin itse heti ja samaa kommenttia tuli kyllä hallitukseltakin ja alkuperäiseen vaihtoehtoon päädyin. Kun vielä kauppias itse muisti tinkiä hinnan alemmas, niin mukaanhan se naapurinhäiritsin lähti. Illalla laittelin kotona piuhat kiinni ja suoritin koekuuntelun. Seuraavana päivänä kesken töiden tuli kotoa soitto, että mitenkä sen subbarin saa päälle, kun sitä halutaan nyt käyttää välttämättä. Ei tullut kuulemma enää musiikin kuuntelusta mitään ilman sitäKeitere kirjoitti:Paremmat jytyvehkeet eivät saaneet sisustuspäällikön siunausta ja siirrettiin toisaalle huushollissa.

Elokuvien lisäksi varsin mukava myös musiikin kuuntelussa. Toimii myös kerrostalossa, ei se niin paljoa tilaa vie, etteikö saisi sijoitettua pikkuiseenkin kämppään. Tosin itse olen nykyisessä kämpässä joutunut sijoittamaan nurkkaan... toimii silti.Teuski kirjoitti:Tekis kyllä itsekin mieli subbaria, mutta ei kerrostaloon viitsi hommata. Antaa kyllä kummasti lisäpontta elokuvien katseluun.
Kuten onnistuu niissä halvoissa kameleonteissakin... joita saa ilmaiseksikin nykyisin.Teuski kirjoitti:Eli valitset vain mitä haluat tehdä, esim katsoa DVD:tä ja kaukosäädin ohjaa tarvittavia laitteita. Ei tartte miettiä että nyt valitsen vahvistimen ja säädän volumea, ja sitten pitää valita dvd-soitin ja kelata taaksepäin jne.
sahtivaari kirjoitti:Semmosen indonesian ihmeen ostin vajaa vuosi sitten ja nyt jo sippasi ja polttaa taulusta sulakkeen. Maksoikin 1300.
Tehdään vaan kaikki halvalla työvoimalla halpamaissa.
Ei oo ikinä tämmöstä paskaa nurkissa ollut, eikä tule.
Tätä mallia ei onneksi enää valmisteta.
Katotaan miten takuun käy, jos löydän paperit.
Myyjä on konkurssissa.![]()
Akaile kirjoitti:Nykyään tehdään niin paljon skeidaa, että kyllä takuukuitti on arvokkaampi kuin itse laite. Eikös takuuseen vaihdetulla uudella laitteella ole jälleen 2 v takuu? Tällöin jos laite sippaa aina inan alle kahden vuoden välein niin sillä takuukuitillahan hommaa säännöllisesti rahanarvoista tavaraa
Kyllähän Sony toki pelittää. Miullakin on jo ihan hyvään ikään kerennyt Sony, eikä moittimista ole. Vanhempieni Sonystä kyllä muutama vuosi sitten pystypoikkeutus muistaakseni katosi. Järkevän rakenteen ansiosta löysin kuitenkin vikakohteen melko nopeasti, eikä korjauksessakaan mennyt kauaa (juotos pettänyt, osa oli helppo paikallistaa, kun levylle on merkitty mitkä "toiminnot" ovat milläkin levyn alueella).sahtivaari kirjoitti:Nyt ainakin pelittää Sony tosi makeesti.