Lemon kirjoitti:Ovatko nuo kaikki autoja tarkastavat katsastusmiehiä vai onko siellä yhtään naista? Ei sillä sinänsä mitään merkitystä ole, kunhan vaan tuli mieleen
Ainakin mun autoni on joskus katsastanut katsastusnainen.
Lemon kirjoitti:Ovatko nuo kaikki autoja tarkastavat katsastusmiehiä vai onko siellä yhtään naista? Ei sillä sinänsä mitään merkitystä ole, kunhan vaan tuli mieleen

ealab kirjoitti:"Tällainen " taitaa olla suuri ja musta. Koska vain osa mustasta pinnasta näkyy.
zX-files kirjoitti:Mulla on aurinkolipassa semmonen pidikevyö
Otehan pidetään toki asiakirjakotelossa.zX-files kirjoitti:Mulla on aurinkolipassa semmonen pidikevyö tolle otteelle, ihan sosietee anonyymin toimesta laitettuna
Useamman sentin levyinen kuminauha? Kuulostaa jotenkin tutulta, joten annetaan ääni M323:lle - porukoilla kun on pari azdmaa ollut. Ainakaan uudempikoppaisen beksin hanskalootassa ei mitään kuminauhoja ole, mutta sinne hanskalokeron ylähyllylle rekisteriote ja huoltokirja yms mahtuivat kyllä hyvin.zX-files kirjoitti:Mikäköhän vaimon auto se oli, BX tai M323 kun ote oli hanskalokeron "katossa" jonkun kuminauhan tms varassa. Etittiin muuten kauan inssin kanssa sitä kun vaimo ei heti vastannut puhelimeen
laakeri kirjoitti:Useamman sentin levyinen kuminauha? Kuulostaa jotenkin tutulta, joten annetaan ääni M323:lle - porukoilla kun on pari azdmaa ollut. Ainakaan uudempikoppaisen beksin hanskalootassa ei mitään kuminauhoja ole, mutta sinne hanskalokeron ylähyllylle rekisteriote ja huoltokirja yms mahtuivat kyllä hyvin.zX-files kirjoitti:Mikäköhän vaimon auto se oli, BX tai M323 kun ote oli hanskalokeron "katossa" jonkun kuminauhan tms varassa. Etittiin muuten kauan inssin kanssa sitä kun vaimo ei heti vastannut puhelimeen
No ei ainakaan mun BX:ssä oleKpt. Hans Sauber kirjoitti:Eipä ollut vanhempikoppaisen BX:n lootassa kuminauhaa katossa... Mutta eikös Xantiassa ole? Muistelen nimittäin pitäneeni rekisteriotetta siinä...
Voi tosiaan olla, mutta mahtuuko rekisteriote edes Xantian hanskalootaanKpt. Hans Sauber kirjoitti:Eipä ollut vanhempikoppaisen BX:n lootassa kuminauhaa katossa... Mutta eikös Xantiassa ole? Muistelen nimittäin pitäneeni rekisteriotetta siinä...