2cvkimmo kirjoitti:Akaile kirjoitti:Hyvä, että Kimi jatkaa oikean merkin haalareissa.
Juuri näin!
Tuskin maltan odottaa, että vaikkapa Solido julkaisisi 1:18 DS3 WRC:n Kimi-teippauksin ...
Löytyykös C4 WRC:tä Kimi-teippauksilla?
2cvkimmo kirjoitti:Akaile kirjoitti:Hyvä, että Kimi jatkaa oikean merkin haalareissa.
Juuri näin!
Tuskin maltan odottaa, että vaikkapa Solido julkaisisi 1:18 DS3 WRC:n Kimi-teippauksin ...
Igor kirjoitti: Löytyykös C4 WRC:tä Kimi-teippauksilla?
Kyllä sieltä ratin ja nuottien takaa varmaan muutakin näkee? Urheilijastahan se urheilu on ensisijaisesti kiinnostavaa kuitenkin. Näyttävää katsottavaahan rallikin toki on silti, mutta eiköhän siihen päde se mikä kaikkeen muuhunkin urheiluun: parasta itse tehtynä.Igor kirjoitti:Rallissa näkee kun auto tulee puun takaa sivuluisussa, ja katoaa sitten toisen puun taakse. Sitten odotellaan hetki, niin tulee toinen auto ja tekee saman. Vartin päästä saattaa tulla tieto siitä kumpi oli nopeampi. Tooosi kiinnostavaa
laakeri kirjoitti:Kyllä sieltä ratin ja nuottien takaa varmaan muutakin näkee? Urheilijastahan se urheilu on ensisijaisesti kiinnostavaa kuitenkin. Näyttävää katsottavaahan rallikin toki on silti, mutta eiköhän siihen päde se mikä kaikkeen muuhunkin urheiluun: parasta itse tehtynä.Igor kirjoitti:Rallissa näkee kun auto tulee puun takaa sivuluisussa, ja katoaa sitten toisen puun taakse. Sitten odotellaan hetki, niin tulee toinen auto ja tekee saman. Vartin päästä saattaa tulla tieto siitä kumpi oli nopeampi. Tooosi kiinnostavaa
Teuski kirjoitti:Kannattaa lähteä sinne rallii töihin niin alkaa muuttumaan kiinnostavammaksi
Koko päiväksi ohjelmaa kauniissa Suomen luonnossa, ei muuta kuin yhteyttä paikalliseen autourheiluseuraan. Vapaaehtoisia aina tarvitaan!
Lemon kirjoitti:Nyt olen kerännyt rohkeutta puolisen vuotta, ehkä joku päivä vielä otan yhteyttä ja ilmoittaudun vapaaehtoiseksi
Lemon kirjoitti:hulluudenpuuskassani lähetin juuri äsken lähiseuralle liittymisilmoituksen kun citsportsitekin vähän rohkaisi
Igor kirjoitti:Ralli ei ole ikinä kuulunut mun suosikkeihini, mutta kyllä tota Kimin menestystä (tai menestymättömyyttä) siellä on tullut seurattua. En mä noita rallipienoismallejakaan muuten...