Ketjun aloitusviesti...
-
Lemon
Ketjun aloitusviesti...
Mulla näkyy viestit niin, että ketjun uusin on aina ylinnä. Mahtaisko onnistua sellainen, että ketjun aloitusviestin vois kiinnittää niin että se pysyisi ekana, ikään kuin johdantona,
koska jos ketjusta tulee pitkä, alkaa toisinaan jo unohtua mistä koko kestustelu oikein sai alkunsa 
Re: Ketjun aloitusviesti...
Minulla näkyy mielestäni oikeassa järjestyksessä. Ensin aloitus ja siitä eteenpäin aikajärjestyksessä.
EDIT: alimman viestin alareunassa on valikko nouseva / laskeva (?) vaihda siinä oleva ja paina suorita.
Ainakin minulla toimi niin mutta aloitusviesti on joko ensimmäinen tai viimeinen.
EDIT: alimman viestin alareunassa on valikko nouseva / laskeva (?) vaihda siinä oleva ja paina suorita.
Ainakin minulla toimi niin mutta aloitusviesti on joko ensimmäinen tai viimeinen.
Viimeksi muokannut xantiano, 11.01.2011 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[*]Xantia turboD vm 97 485 000km R.I.M[*]
Xantia hdi vm 2000 243 000 km
Xantia hdi vm 2000 243 000 km
- Kaapelimies
Juu ihan oikeinpäin näkyy. Ei tarvitse lukea kuin joidenkin E-maileja ja aloittaa lopusta jotta voi edetä loogisesti aikajärjestyksessä.
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
Ja jos on useampi sivu, niin sen ensimmäisen saa kyllä näkyviin (ja aloitusviestin sen myötä) painamalla ketjun ekan sivun näkyviin... 
VW Passat B7
Lemon kirjoitti:...jos ketjusta tulee pitkä, alkaa toisinaan jo unohtua mistä koko kestustelu oikein sai alkunsa
Mikä pulma siinä on? Jokaisessa viestissä näkyy ensimmäisenä ketjun otsikko. Siitähän se asia selviää.
"2.2. Oikea aihe ja ketju
...Kun aloitat uuden ketjun, kirjoita asiaa kuvaava otsikko..."
Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
-
Lemon
xantiano kirjoitti:Minulla näkyy mielestäni oikeassa järjestyksessä. Ensin aloitus ja siitä eteenpäin aikajärjestyksessä.
Mullakin näkyy mielestäni oikeassa järjestyksessä eli uusin ensin
Eli en mä sitä halua vaihtaa, järjestys on oikea, mutta olis kiva jos se eka pysyis silti siellä ylinnä muistuttamassa mistä lähdettiin liikkeelle, vähän samaan tapaan ku esim. excelissä voi kiinnittää eka rivit otsikoksi... sellainen miellyttäis kovasti mua
Lemon kirjoitti:olis kiva jos se eka pysyis silti siellä ylinnä muistuttamassa mistä lähdettiin liikkeelle
Mutta sillonhan nää keskustelut saattais pysyä aiheessa, ja oltais kuin foorumissa konsanaan
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
- Putkimies22
Igor kirjoitti:Lemon kirjoitti:olis kiva jos se eka pysyis silti siellä ylinnä muistuttamassa mistä lähdettiin liikkeelle
Mutta sillonhan nää keskustelut saattais pysyä aiheessa, ja oltais kuin foorumissa konsanaan
Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
kyllä on pakko todeta ja myöntää ,että satakuntalaiset ja muut turuun suuunalt hakkaavat mennen tullen muut ei vasrinaist suamalise mennen tullen tosikkomaisuudes.
eioo ihme jos hämäläise ja turkkulaise o koko aika niskavilois toisistans kiini puhumattaka savolaisista ja laphia eioteta eres lukhun.
noo tapelkoot pohohojalaaset keskenänsä kunhan eivät tuu hämehen hyppimähän pöyrällä. ja ilimoottamalla jotta tulimma tappelemahan !
vastaus seuraavaan esitettyyn kysymykseen , joka on : Monesko ?
vastaus : neljäs keskaria 0,33 kokoisena ja tuotemerkkinä pirkka III -olut
vastaus : neljäs keskaria 0,33 kokoisena ja tuotemerkkinä pirkka III -olut
Köyhillä köyhien mehut
Meillä juodaan 0,5L ja Laitila sta
Jokapäivä.........jutuistakin se selviää
Meillä juodaan 0,5L ja Laitila sta
Jokapäivä.........jutuistakin se selviää