Natero kirjoitti:Ehdottomasti V6 ja bensiini, vaikka en olekaan herrasmies.
...mää olen vielä kasvuiässä...
Natero kirjoitti:Ehdottomasti V6 ja bensiini, vaikka en olekaan herrasmies.
Eki kirjoitti:Muistelkaas, millainen itku ja valitus oli silloin, kun katalysaattorit tulivat bensa-autoihin. Kuinka niitten uusiminen maksaa saman verran ja enemmänkin, kuin itse auto, jne. Nyt taitaa tilanne olla kuitenkin jotain ihan muuta...
2cvkimmo kirjoitti:...mää olen vielä kasvuiässä...
zX-files kirjoitti: Ja minä yli-ikäinen
Cikatti kirjoitti:"Tällä hirveellä kolistimella ajaa 1200 km tankillisella
Cikatti kirjoitti:Sou not = ihan sama = huu keers = ai dont
Tästähän oli vielä se lisätieto, että nastattomat talvirenkaat nostavat sen nastojen jauhaman pölyn ilmaan nastarengasta tehokkaammin. Ajetaan siis vain bensalla ja kesärenkailla.citsportsite kirjoitti:Tänään uutisoitiin nastarenkaiden aiheuttavan samantyyppistä pölyä, vaikka vähän kankeasti se tuolla Iltasanomissa kirjoitetaan:
Yhteevetona diesel-auto nastarenkailla tappaa meidät...
No tuo auto ei ainakaan tuota enää pienhiukkasia...Kami kirjoitti::-D juu ja sit käy näin (Lainaus Ylen uutissivulta):
"Erikoisin onnettomuus sattui Turku-Helsinki -moottoritiellä iltapäivällä kolmen jälkeen. Pelastuslaitoksen mukaan Halikon liittymän läheisyydestä löytyi ojassa katollaan oleva henkilöauto. Autossa oli alla kesärenkaat ja auto oli tyhjillään."
Paso kirjoitti:Tässä kaipaamani linkki http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Tutkimus+Dieselien+pienhiukkaset+tunkeutuvat+aivoihin/1135235123055. Jos oikein ymmärsin, hiukkasloukku ei aiheuta päästöjä, vaan parempi moottoriteknologia. Nyt kaikki lastuttamaan, että saadaan kunnon nokihötäleitä!
"Olipa viihdytävää luetavaa
onneksi täälä ei ole tollasta... huh"
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=98586&p=658858&hilit=hiukkas#p658858
Cikatti kirjoitti:Asuntojen koneelliset ilmansuodatuksetkin ovat täysin kyykyssä näiden pienhiukkasten edessä mikäli joka suodatusyksikköön ei asenneta oinisaattoria joka nähtävästi imaisee elektroninkin kokoiset skeidat
Paso kirjoitti:Ihan vähän tuntui olevan ylemmyydentunnetta mersumiehen mielipiteessä, mahtaako olla tunteelle katetta