r_a_n_u kirjoitti:Sä voit tietenkin muotoilla oman tekstisi miten vain. Ja miltei joka asiasta voi aina kaivaa jotain kielteistä, jos asenne on se.
Nuo esimerkkisi eivät oikein tunnu todenperäisiltä.
Suhtautumisesi on ollut alusta asti, tuntematta minua, että valehtelen! Jospa viimeistään nyt alkaisit osoittaa, mitä olen valehdellut. BX:ssä ei voi olla ongelmia? Tapoihini ei todellakaan kuulu valehtelu, ja ne, jotka tuntevat minut, eivät koskaan ole epäilleet minua valehtelijaksi! Mitähän tarkoitit tuolla, että kaivan jotain kielteistä kaikesta? Voisin väittää, että sinä kaivat jotain kielteistä tai muuten vaan huomauttelemista lähes kaikesta mitä minä tänne kirjoitan!!! Jotain tapoja nyt sentään, hei.
Jos auto ei käynnisty ja joku pysähtyy vain utelemaan "onko sitikassa joku ongelma" ja seuraavaavaksi toteaa "emmää noista mitään tiedä" niin kyllä ensimmäisenä tulee pettymys siitä, että apua ei sittenkään tule vaikka jo ehdin luulla. Enkä jaksa tästä tämän enempää, mutta mene hitto vieköön itseesi ja tarkista nyt aluksi oma asenteesi, jos pystyt siihen! Ja vähät siitä, että joku keskustelu alkaa harhailla otsikon ulkopuolella, kuka niistä säännöistä jatkuvasti jaksaa pilkuntarkasti nipottaa. Niin käy todellisessa face-to-face keskustelussakin. Eikä minkäänlaisia hymiöitä tähän!