tavallaan uutena jäsenenä kirjoitan. Vanhalle palstalle harvoin kirjoitin, mutta joskus lueskelin. Tuota rinnalla elävää palstaa on tullut seurattua viime aikoina enemmän. Syytä pitää hakea msn'n toiminnasta, ei oikein koskaan iskenyt. Kiva että tällä porukalla on nyt tällainen toimiva foorumi
Mutta mutta, Citroënismini kasvoi Xsarasta vuonna 2001. Auto oli silloin vuoden vanha 2.0 HDi farkku, siis ph1 malli. Auto oli meillä noin kolme vuotta ja sinä aikana tuli "tuunattua" sitä jonkin verran. Ei niinkään tekniikkaa, mutta jotain pientä ulkoista. Olin silloin vielä niin nuori
Kevät toi taas autokuumeen, Lahdenväylää eräs ilta kotiin kulkiessani XM lipui eleettömästi ohitseni - palo syttyi. Järjellä ajateltuna mulla ei ole mitään mahdollisuutta sellaisen hankintaan, mutta... Tästähän jo erilailla osittain toisellakin foorumilla kirjoitin - Mitä herrasväki sanoo XM'stä? Hyvää, huonoa? Mikä siinä on niin erinomaista ja mitä pitää varoa? Jos hurahdan lopullisesti, niin XM olisi minulle harrasteajoneuvo, mutta käytännöllinen sellainen, työmatkoja kun on mentävä. Sevelillä kurakeliin, mutta taikamatolla auringonpaisteeseen. Itseä mielyttää ajatus Y3-tyypistä 24 venttiilillä ja niillä monilla hienoilla varusteilla. Onko se pähkähullu ajatus?
-Teemu