Xantia 2HDI Break-00 Webasto
-
palpankilli
Re: Xantia 2HDI Break-00 Webasto
Kiitos kuvista, kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Eli pelkkä moottorilisälämmitin ja ei toimi, Youtupessa oli purku-huolto video samasta lämppäristä. Siirretään korjausta kesäänpäin...
-
palpankilli
På svenska 00: Tämmönen mulla on autossa. Onkohan tämä toinen rele sulakerasiassa, missä 30A sulake (rele näkyy mun kuvassa) vesipumpun rele? Jos pumppu ei pyöri, niin entäs lähteekö lämmitin päälle tai päin vastoin? 
Tossa D5W.ssä ainakin kaikki vaikuttaa kaikkeen,eli käsittääkseni kaikki täytyy olla kunnossa että käynnistyy.
-
palpankilli
Mulla kuitenkin on D3w lämppäri, onko niissä muuta eroa kuin tehot. Rupee kyrsiin jo koko p....a, pääseekö akun alta käsiksi?
DW5 on tehokkaampi (5 kW) ja hieman isokokoisempi. DW3 on 3 kW
Kiertovesipumppu on vain, jos autoon on asennettu ajastinkello. Kv-pumpun rele on toinen noista ykkösellä merkityistä releistä.
http://koti.mbnet.fi/svc/doc/Citroen/sulakerasia.png
Jotta Eberiin pääsee kunnolla käsiksi, puskuri pitää irrottaa. Pienikätinen saattaa tosin saada laitteen irti ilmankin, mutta silloin pitää jo tarkkaan tietää, missä kiinnitysmutterit ovat ja auto kannattaa olla nosturilla.
Kiertovesipumppu on vain, jos autoon on asennettu ajastinkello. Kv-pumpun rele on toinen noista ykkösellä merkityistä releistä.
http://koti.mbnet.fi/svc/doc/Citroen/sulakerasia.png
Jotta Eberiin pääsee kunnolla käsiksi, puskuri pitää irrottaa. Pienikätinen saattaa tosin saada laitteen irti ilmankin, mutta silloin pitää jo tarkkaan tietää, missä kiinnitysmutterit ovat ja auto kannattaa olla nosturilla.
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
-
palpankilli
Onko molemmissa -99 ja -00 malleissa, samanlainen rasia maadoitukseen, kuin ruotsalainen versio kuva (6) eli miinus kaapeli. Jos tämä ajastinkello puuttuisi, vivela France. Ja silmut blee, Nyt on litran kossun paikka.