Vielä toinen humoristinen huomio tilasin mega aterian ja ihmettelin pintä ranskispussia huvikseni laskin perunat 14 kpl, vain
abc voi kutsua moista ateriaksi saati megaluokan sellaiseksi.
kulkuri kirjoitti:En ole ikinä törmännyt niin huonoon palveluun kuin Riihimäen abc:lla.
miki kirjoitti:Ei Riihimäki ainoa paikkakunta ole jossa abc:n palvelu on huonoa. Samankaltaista välinpitämättömyyttä olen huomannut muillakin saman ketjun huoltamoilla. Tietenkin jos mega-ateriassa on vikaa, voi syyttää Hesburgeria jolla näkyy olevan myyntipaikkoja aakkosasemien yhteydessä.
2cv-Olli kirjoitti: ABC jatkaa osuuskaupparavintoloiden kunniakkaita
perinteitä ravintola-alalla.
Teuski kirjoitti:ABC:n kaupoissa on ihan inhimilliset hinnat verrattuna johonkin perushuoltikseen.
En itsekään ABCeistä niin perusta, ovat aina samanlaisia hajuttomia ja mauttomia, just sellasia s-etukorttipaikkoja tyyliin Rosso
Mutta huono asiakaspalvelu on pohjimmiltaan varmaan kiinni siitä asiakaspalvelijasta eikä ketjusta.
2cv-Olli kirjoitti:Olen sitä ikäluokkaa, että muistan miten osuuskaupan ravintolat olivat
takavuosina profiloituneet. Niissä asiakas tunsi olevansa todellinen riesa
henkilökunnan ajanvieton kannalta.
laakeri kirjoitti:Höh, mie oon kerran käynyt Riihimäen ABC:llä, eikä ollut valittamista. Hyvin vaihtoi ZX:n flekti omistusta Triumph-harrastajalle siinä pihalla. Sisälle asti en mennyt sentään.
zX-files kirjoitti:Riksun ABCeellä käytiin mekin yhdellä visiitillä kaksi kertaa: ensimmäisen sekä viimeisen. Pohjanoteeraus kaikin tavoin: kassalla ei ketään, pulla/leipätuotteet loppu linjalta, ei hintoja tai väärän tuotteen kohdalla, iältään ikivanhoja jne
Ja se kahvin nimellä myytävä jäteöljylatrinki tai joku, yh. Melko kolkkoja paikkoja yleensäkin. Kotkassa asuessa siirtyikin mahdollinen pysähdys Kotka-Helsinki-välillä huomattavasti länteenpäin, kun aina hyvä taukopaikka, Kuninkaantien Esso, muuttui ABC:ksi.bxvan kirjoitti:Abc:tä en noin yleisesti lähtisi moittimaan muusta kuin tympeästä värimaailmasta ja kalliista polttoaineesta.
C4_robotti kirjoitti:Eikös Pertumaan "keskustassa" olekin suht. uudet kaupat ja hyvä palvelu suhteessä kylän kokoon? Sale taitaa olla uusin kauppa (sehän tuli siihen vanhan paikalle).
DS pallas 66 kirjoitti:päällyste loppuu ja sora alkaa