Näin Helsingissä
-
Lemon
Re: Näin Helsingissä
Pitääks mun rekisteröityä FC:iin, että näkisin tämän? Sitte jää näkemättä, en aio rekisteröityä!
Lemon kirjoitti:Pitääks mun rekisteröityä FC:iin, että näkisin tämän? Sitte jää näkemättä, en aio rekisteröityä!
Ei tarvitse, toisaalta FC voisi ollakin ihan mielenkiintoista.
Aloitapa aiheeseen tutustuminen vaikkapa tästä:
viewtopic.php?f=12&t=7871
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
-
Lemon
Mutta kun mä en pääse eteenpäin
Meillä vieraili viikko sitten yksi kissa joka kävi tällä koneella myös FB:ssä, ja nyt mulle avautuu vaan sen kissan sisäänkirjautumisikkuna. Pitänee taas poista tallennetut salasanat, cookiet yms... Mä ihan periaatteessa vastustan FB:ia
tohon mun aiemman viestin typoon ei kannata kiinnittää huomiota
No onneksi HOTHeaDFIN1in linkki toimi
tohon mun aiemman viestin typoon ei kannata kiinnittää huomiota
No onneksi HOTHeaDFIN1in linkki toimi
Viimeksi muokannut Lemon, 16.04.2011 22:40. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
iltasanomien etusivulla myös samalinkki tuohon juttuun jossa sorsitaan citikka kahvilaa....
Täs kohtaa tullaan just tähän että FB:ssä voi ihan oikeasti vaikuttaa asioihin. Sen kautta voi mm allekirjoittaa merkittäviä addresseja, sen kautta voi saada ympäri maailmaa koottua helposti ihmisiä yhteen tiettyy pisteeseen. Mä tein ja koin tän tänä talvena FB:n kautta, kokosin ympräri maailmaa kourallisen ihmisiä Australiaan eräiden hassujen sattumien kautta ja se onnistui. Älkää aliarvioiko FB:tä vaikka sielläkin on paljon skeidaa.
Sitä paitsi, Egyptin vapautuminen diktaattorin vallasta sai todellakin suuresti alkunsa FB:n kautta eli tälläkin tavoin tehtiin paljon hyvää. FB:llä oli suurempi merkitys Egyptin vapautumiseen kuin voitti ikinä kuvitella.
Sitä paitsi, Egyptin vapautuminen diktaattorin vallasta sai todellakin suuresti alkunsa FB:n kautta eli tälläkin tavoin tehtiin paljon hyvää. FB:llä oli suurempi merkitys Egyptin vapautumiseen kuin voitti ikinä kuvitella.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Tuhansien toive toteutuu sittenkin: Kahvila-autolle lupa!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Tuhansien%20toive%20toteutuu%20sittenkin%20Kahvila-autolle%20lupa!/art-1288383965877.html
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Tuhansien%20toive%20toteutuu%20sittenkin%20Kahvila-autolle%20lupa!/art-1288383965877.html
VW Passat B7
Hieno homma! Hieman närkästyneenä ihmettelen, että kaikesta pitää nykyään tehdä julkista ennen kuin lupia alkaa herumaan. Ihmeellistä byrokraattista pompottelua ihan pompottelun ilosta.
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Varsinkin kun tämmöinen auto on jo toiminut helsingissä, luvan kanssa. Aika moista paskanjauhantaa
Auto oli sininen paku, saattoi olla jopa C25 maxi, jonka kyljestä myytiin apetta
Auto oli sininen paku, saattoi olla jopa C25 maxi, jonka kyljestä myytiin apetta
Jos noita lehtijuttuja lukee tarpeeksi tarkkaan, niin selviää että kyseessä oli väärinkäsitys. Herra Tikka kun ei ollut edes hakenut lupaa tälle kesälle 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Cikatti kirjoitti:Täs kohtaa tullaan just tähän että FB:ssä voi ihan oikeasti vaikuttaa asioihin. Sen kautta voi mm allekirjoittaa merkittäviä addresseja
Adresseja? Kyllähän niitä turhanpäiväisiä adresseja voi kirjoitella ilman FB:täkin
En toki halua väheksyä sosiaalisen median vakutusta, mutta noi nettiaddressit on yhtä tyhjän kanssa.
Igor kirjoitti:Herra Tikka kun ei ollut edes hakenut lupaa tälle kesälle
Onko meitä siis käytetty hyväksi?
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
-
Lemon
Igor kirjoitti:Jos noita lehtijuttuja lukee tarpeeksi tarkkaan, niin selviää että kyseessä oli väärinkäsitys. Herra Tikka kun ei ollut edes hakenut lupaa tälle kesälle
Joo minäkin luin sen jostain Iltasanomien tai Hesarin verkkolehdestä
2cvkimmo kirjoitti:Igor kirjoitti:Herra Tikka kun ei ollut edes hakenut lupaa tälle kesälle
No jaa, käsittääkseni kyseessä oli vahinko, ei julkisuustempaus.
-
Lemon
2cvkimmo kirjoitti:Igor kirjoitti:Herra Tikka kun ei ollut edes hakenut lupaa tälle kesälle
Minä olen niin epäluuloinen etten ole liittynyt FB:iin enkä liity.