Kenen auto ;)
- Sitikkapuoskari
- Viesti:
Kenen auto ;)
On siellä piilomainostakin...
http://dl.dropbox.com/u/7464461/N%C3%A4 ... .33.30.png
http://dl.dropbox.com/u/7464461/N%C3%A4 ... .33.30.png
Re: Kenen auto ;)
Tuollaista mainosta ei rahalla saa 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Just näin mainoksen maikkarilla, en kuvasta tunnistanut Hanna Pakarista.....
- Sitikkapuoskari
- Viesti:
Croisette kirjoitti:Just näin mainoksen maikkarilla, en kuvasta tunnistanut Hanna Pakarista.....
Kuka se on
-
Lemon
Minä ainakaan en tosiaankaan kiinnittänyt minkäänlaista huomiota mihinkään mainoksiin tai henkilöihin! Enhän minä tunnista aina vastaantulevia tuttujakaan.
Ainoa mikä kiinnitti huomiota oli D-malli! No myönnän kyllä, että ACryn tarra sieltä erottui aika hyvin, mutta tuskin sitäkään huomaavat muut kuin ne, jotka tuntevat tarran ennestään
.
-
Lemon
Kuva on tuossa tulostettuna, muta kenen auton kuvan olen tulostanut 
Onks tää autokin AutoMecan?
-
Lemon
Lemon kirjoitti: Enhän minä tunnista aina vastaantulevia tuttujakaan.![]()
XS2jammu ei varmaankaan lue tätä, mua nolottaa...
Lemon kirjoitti: niin että alkakaa käyttää nimilappuja Citikkatapaamisissa, niin minäkin tiedän kenen kanssa jutustelen!
Olen samaa mieltä, on paljon mukavampi kun tietää kenen nimimerkin kanssa moikkaa tai keskustelee.
Minä teetin lippiksen epsanjassa, jossa lukee nimimerkkini. Ostin huutonetistä siihen vielä sitikka-pinssin. Aioin pitää tätä lippistä päässä tapaamisissa, joten tervetuloa juttusille
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
-
Jouko
Lemon kirjoitti:Kuva on tuossa tulostettuna, muta kenen auton kuvan olen tulostanut
Ei ainakaan ennen ole ollut ja tuskin on vieläkään. Auto on ollut esillä viimeksi vuoden 2009 kesätapahtumassa ja 2008 ja aikaisemminkin. Muistaakseni viime kesänä ei ollut mukana.
-
Lemon
Jouko kirjoitti:Lemon kirjoitti:Kuva on tuossa tulostettuna, muta kenen auton kuvan olen tulostanut
Ei ainakaan ennen ole ollut ja tuskin on vieläkään. Auto on ollut esillä viimeksi vuoden 2009 kesätapahtumassa ja 2008 ja aikaisemminkin. Muistaakseni viime kesänä ei ollut mukana.
Ai asuuks se auto Mäntyharjulla...
-
Lemon
eskere kirjoitti:Minä teetin lippiksen epsanjassa, jossa lukee nimimerkkini. Ostin huutonetistä siihen vielä sitikka-pinssin. Aioin pitää tätä lippistä päässä tapaamisissa, joten tervetuloa juttusille
No joo mä MELKEIN tunnistan arvoisan nimimerkin kun / jos taas tavataan
kaikki tuntee apinan jne...
Ei asu.
DS19 58
DS21ieH 5v. 71
C8 V6 04
BX19GTi 16V 90
Xantia TCT Activa 96
Xantia V6 Break 98, 2 x 00
14 x Xantia 1.8-2.0 95-01
Traction avant B15H -54 (projekti)