Kenen auto ;)

Citikoihin liittyvät muut www-sivut
Sitikkapuoskari
Viesti:

Kenen auto ;)

Viesti Kirjoittaja Sitikkapuoskari »

Igor

Re: Kenen auto ;)

Viesti Kirjoittaja Igor »

Tuollaista mainosta ei rahalla saa :D

- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Croisette

Viesti Kirjoittaja Croisette »

Just näin mainoksen maikkarilla, en kuvasta tunnistanut Hanna Pakarista.....
Sitikkapuoskari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sitikkapuoskari »

Croisette kirjoitti:Just näin mainoksen maikkarilla, en kuvasta tunnistanut Hanna Pakarista.....

Kuka se on ;) Mitä siinä mainostettiin??
Lemon

Viesti Kirjoittaja Lemon »

Minä ainakaan en tosiaankaan kiinnittänyt minkäänlaista huomiota mihinkään mainoksiin tai henkilöihin! Enhän minä tunnista aina vastaantulevia tuttujakaan. :oops: Ainoa mikä kiinnitti huomiota oli D-malli! No myönnän kyllä, että ACryn tarra sieltä erottui aika hyvin, mutta tuskin sitäkään huomaavat muut kuin ne, jotka tuntevat tarran ennestään :D .
Jouko

Viesti Kirjoittaja Jouko »

Onhan siinä myös Automecan tarra. ;)
Lemon

Kuva on tuossa tulostettuna, muta kenen auton kuvan olen tulostanut :?:
Onks tää autokin AutoMecan?
Lemon

Lemon kirjoitti: Enhän minä tunnista aina vastaantulevia tuttujakaan. :oops:

XS2jammu ei varmaankaan lue tätä, mua nolottaa... :? mutta viikko sitten lauantaina kattelin patonkia ja sanoin ääneen "ai xs2jammukin oli käymässä Vehoniemessä..." johon mulle vastattiin että "ekssää tosiaan muka huomannut, olihan se siellä"... en tiedä mistä johtuu, mutta en vaan tunnista ihmisiä, ja siksi saan silloin tällöin kuulla olevani ylimielinen :oops: Nimet kyllä muistan, niin että alkakaa käyttää nimilappuja Citikkatapaamisissa, niin minäkin tiedän kenen kanssa jutustelen! :D
eskere

Viesti Kirjoittaja eskere »

Lemon kirjoitti: niin että alkakaa käyttää nimilappuja Citikkatapaamisissa, niin minäkin tiedän kenen kanssa jutustelen! :D

Olen samaa mieltä, on paljon mukavampi kun tietää kenen nimimerkin kanssa moikkaa tai keskustelee.
Minä teetin lippiksen epsanjassa, jossa lukee nimimerkkini. Ostin huutonetistä siihen vielä sitikka-pinssin. Aioin pitää tätä lippistä päässä tapaamisissa, joten tervetuloa juttusille :)
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Jouko

Viesti Kirjoittaja Jouko »

Lemon kirjoitti:Kuva on tuossa tulostettuna, muta kenen auton kuvan olen tulostanut :?:

Ei ainakaan ennen ole ollut ja tuskin on vieläkään. Auto on ollut esillä viimeksi vuoden 2009 kesätapahtumassa ja 2008 ja aikaisemminkin. Muistaakseni viime kesänä ei ollut mukana.
Lemon

Jouko kirjoitti:
Lemon kirjoitti:Kuva on tuossa tulostettuna, muta kenen auton kuvan olen tulostanut :?:

Ei ainakaan ennen ole ollut ja tuskin on vieläkään. Auto on ollut esillä viimeksi vuoden 2009 kesätapahtumassa ja 2008 ja aikaisemminkin. Muistaakseni viime kesänä ei ollut mukana.

Ai asuuks se auto Mäntyharjulla...
Lemon

eskere kirjoitti:Minä teetin lippiksen epsanjassa, jossa lukee nimimerkkini. Ostin huutonetistä siihen vielä sitikka-pinssin. Aioin pitää tätä lippistä päässä tapaamisissa, joten tervetuloa juttusille :)

No joo mä MELKEIN tunnistan arvoisan nimimerkin kun / jos taas tavataan ;) Ja jos en, niin ei johdu siitä, että olisin ylimielinen! Tule nykäisemään hihasta! Jostain syystä olen huomannut, että mut on helppo tunnistaa tapahtumissa, mutta mä siis en tosiaan tunnista melkein ketään :? .
kaikki tuntee apinan jne...
Juuso

Viesti Kirjoittaja Juuso »

Ei asu.

DS19 58
DS21ieH 5v. 71
C8 V6 04
BX19GTi 16V 90
Xantia TCT Activa 96
Xantia V6 Break 98, 2 x 00
14 x Xantia 1.8-2.0 95-01