Öljyt ja vedet sekaisin
Öljyt ja vedet sekaisin
Moi! Xantian 1.9TD n390 tuhatta mittarissa. Tänään se sitten pukkas öljyt puhtaasti vesien sekaan . Kertokaapa jolla kokemusta. Kannattaako tai onko edes mahdollista saada enää toimivaa kampetta On ollut jo pitemmän aikaa hieman öljyä nesteessä. 
Re: Öljyt ja vedet sekaisin
halvin vaihtoehto: riskillä uusi kansipahvi tiukasti kiinni paikoilleen, ja ajo jatkuu hyvässä lykyssä entiseen malliin
varma vaihtoehto: kannen koeponnistus, tasohionta, venttiiliremppa ja ajo jatkuu varmasti entiseen malliin
epävarma vaihtoehto: käytetty vaihtomoottori, jos sitä ei pääse itse koeajamaan
varma vaihtoehto: kannen koeponnistus, tasohionta, venttiiliremppa ja ajo jatkuu varmasti entiseen malliin
epävarma vaihtoehto: käytetty vaihtomoottori, jos sitä ei pääse itse koeajamaan
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Kannessa ei vissiin ole siis mitään tyyppivikaa. Halki tai jotain. Oletetusti vain pahvi sökö. Voihan se olla silti niin kiero että oikasuun menee.
Saapahan taas vaihteeksi sotkee kädet
Saapahan taas vaihteeksi sotkee kädet
Olikos tuossa öljynsuodattimen jalassa vesijäähdytyksen pulikka, niitäkin on mennyt puhki. Saa testatua irroittamalla vesiletkut (ja letkut lenkillä kiinni ohi jäähdyttimen)
-
nuorju
mulla oli 1.9td zx jo ostaessa oli öljyä jäähdyttimessä,ajoin noin 2 v ja 120th km tuurilla.ei mitään ongelmia poistin öljyä välillä jäähdyttimestä bilteman ruiskulla ja matka jatkui taas.