Poistimpa ko. lootan sitten liikennekäytöstä.
Pian löytyi postilaatikosta Trafin lähettämä rekisteriote, missä oli ko. liikennekäytöstäpoistomerkintä. (Sitä tehdessäni konttorilla oli niillä vaihteeks joku ongelma yhteyksissä...).
Mutta pian löytyi postilaatikosta myös Pohjolan vakuutusmaksulappu ko. autolle, ajanjaksona tulevat kuukaudet...
Soitimpa sitten Pohjolan ystävälliseen palvelunumeroon. Sielläpä ei näkynyt tuo poisto.
Sanoivat että revi vaan se lasku, kyllä se tieto heille tulee.
Sattuipa sitten kuukautta myöhemmin tipahtamaan taas uusi lasku ko. ajoneuvolle Pohjolasta.
Enempiä tutkimatta pirautin taas Pohjolan asiakaspalveluun ja sanoi hän että näkyy tuo poisto ja selvittelevät asiaa eikä minun tarvitse laskua maksaa...
No nyt pompsahti Pohjolalta laatikkoon sitten oikein Irtisanomisilmoitus ja lasku. Eli jos en maksa 10 € laskutuslisällä korotettua maksua, niin irtisanovat vakuutuksen.
Tällä kertaa itsekin havaitsin laskun koskevan Osakaskoa tulevalle vuodelle... mutta silti soittelin Pohjolaan.
Virkailija puhelimen päässä ei osannut sanoa juuta eikä jaata, mutta lupasi palata asiaan.
N. 45 min päästä soitti hän ja kertoi että liikennekäytöstä poisto EI katkaise Kasko tai Osakasko vakuutusta!!!!!!!!!!!!!
Onko muilla yhtiöllä sama periaate????
Minulla kyseessä oli vain vajaa 60 € maksu, joten maksoin sen sitten, mutta tuossa vakuutuksessahan voisi olla vaikka keskeytysvakuutus sisältäen hinauksen yms. Mitä prklttä paikallaan seisotettava auto moisella vakuutuksella tekee?!?!? Enpä ollut tullut aiemmilla kerroilla kiinnittäneeksi huomioita siihen, että kasko ei katkea, kun olin aina muutaman kk. jälkee ottanut auton uudelleen käyttöön...