Mikähän siinä on että lähes kaikkialla missä olen ajellut, Ylen ruåtsinkielinen kanava kuuluu lähes aina parhaiten. Poislukien kaakonkulma jossa muuan Radio Sputnik tuntuu tulevan kohtalaisella voimalla myös naapuritaajuuksille
Xantiaan parempi soitin ja antenni
- sitikkaporo
Re: Xantiaan parempi soitin ja antenni
Berlingossa oli sama vitsi, antenninjalan vaihto auttoi, toimii lyhyemmälläkin antennilla.
Mikähän siinä on että lähes kaikkialla missä olen ajellut, Ylen ruåtsinkielinen kanava kuuluu lähes aina parhaiten. Poislukien kaakonkulma jossa muuan Radio Sputnik tuntuu tulevan kohtalaisella voimalla myös naapuritaajuuksille
C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Näin se on aina ollut. Ruotsinkieliset ovat "fiinimpää väkeä", heille parempi palvelu. "Ei helmiä sioille", voidaan sanoa suomenkielisistä lähetyksistä. 
- Putkimies22
Höps! Radio Extrem lakkaa kuulumasta samalla hetkellä kun merta ei enään näe taustapeilistä.
Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99