Oulussa tai ympäristössä
Oulussa tai ympäristössä
Nyt on sen verran sitkeä Antipollout fault, että on kai käytävä vikakoodin luvussa. Olen nyt Limingassa, missähän on lähin paika jossa vikakoodin voivat lukea? Juu siis C5 kyseessä.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Re: Oulussa tai ympäristössä
Haukiputaalla ainakin on citikan huolto
Oisko sinulla yhteys tiedot saatavilla?
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Oulun Veho 010 569 2011
Raahe Suzu-Auto 08 211 4400
Limingassa on myös käsittääkseni, muistaakseni koodinlukija vastapäätä Liminganporttia oleva firma... mikä se nyt oli. Isohko peltihalli kuitenkin.
Raahe Suzu-Auto 08 211 4400
Limingassa on myös käsittääkseni, muistaakseni koodinlukija vastapäätä Liminganporttia oleva firma... mikä se nyt oli. Isohko peltihalli kuitenkin.
Autohuolto Ukkola Haukipudas 08 5472987
Oisko se toi ollin autokorjaamo Limingassa? Pitää kävästä huomenna katsomassa.
En minä nyt ekaksi Veholle mene
En minä nyt ekaksi Veholle mene
Haaransillan jotain autokorjaamo?
Haarasillan auto, on nimi. Ratkaisin ongelman siten, että ajoi käymään Pattijoella ja ostin http://www.elekma.com/
Liikeestä oman vikakuittaus vehkeen, löytyi 5 vikaa, nyt ne kuitattu.
Liikeestä oman vikakuittaus vehkeen, löytyi 5 vikaa, nyt ne kuitattu.
Minkä noista ostit,kerro kokemuksia..
Ostin ton. http://www.elekma.com/index.php?main_pa ... cts_id=934
Paikanpällä sain hintaa hiukan alaspäin. Nyt sitten pysyttävä Patonkimaan tuoteissa
Paikanpällä sain hintaa hiukan alaspäin. Nyt sitten pysyttävä Patonkimaan tuoteissa