Lemon kirjoitti: ja kun alan tulla kohdalle lähtee yllättäen liikkeelle ja suoraan eteen savuttavalla autollaan ilman vilkkua...
...jos se käytti savumerkkejä...?
Lemon kirjoitti: ja kun alan tulla kohdalle lähtee yllättäen liikkeelle ja suoraan eteen savuttavalla autollaan ilman vilkkua...
HOTHeaDFIN1 kirjoitti:Itse asiassa tulin jo eilen mutta kuitenkin. Kävin kattomassa mitä Nuorgamissa on.....Ruska löytyi ja Karigasniemeltä 98e hintaan 1,739![]()
noin 2600 tuli Picassoon kilometrejämutta oli siellä maisemaa...Pakko heittää kliseenä, että jos et ole käynyt niin käy ihmeessä.
HOTHeaDFIN1 kirjoitti:Itse asiassa tulin jo eilen mutta kuitenkin. Kävin kattomassa mitä Nuorgamissa on.....Ruska löytyi ja Karigasniemeltä 98e hintaan 1,739![]()
noin 2600 tuli Picassoon kilometrejämutta oli siellä maisemaa...Pakko heittää kliseenä, että jos et ole käynyt niin käy ihmeessä.
Näin on. Pari vuotta sitten tuli ajettua Kilpisjärvi-Skibotn-Alta-Nordkapp-Karigasniemi. Tuo Skibotn-Alta-Nordkapp on kokonaisuutenaan kyllä semmoinen, että kannattaa kokeilla. Välillä on ihan normaalia vuonoa ja vuoristoa, mutta välillä on vain tasaisen tyhjyyden keskellä menevä tie. Magerøyalla kannattaa toki käydä kävelemässä siellä pohjoisimmassa pisteessä - ei siis Nordkappissa vaan Knivskjelloddenissa.jarruventtiili kirjoitti:Jos käy Karigasniemellä niin ehdottomasti kannattaa ajella Angeliin. Jokseenkin jännä paikka, muutama savu keskellä ei mitään.HOTHeaDFIN1 kirjoitti:Itse asiassa tulin jo eilen mutta kuitenkin. Kävin kattomassa mitä Nuorgamissa on.....Ruska löytyi ja Karigasniemeltä 98e hintaan 1,739![]()
Kun Suomen Lappi on koluttu niin sitten kannattaa vaihtaa Ruotsin ja Norjan puolelle. Todella upeat maisemat ja parhaat maisemat on saavutettavissa vain rinkka selässä. Onneksi.
Xantippa kirjoitti:Parriisista. Oli siellä Sitikoitakin, ja Samppakaljakujalla se kauppakin. Koeistuin siellä C6n joka oli kovin yleinen katukuvassa. Ei ollu Xantiasta tai C5sta edes kuvaa tai pienoismallia koko liikkeessä.
Lemon kirjoitti:Xantippa kirjoitti:Parriisista. Oli siellä Sitikoitakin, ja Samppakaljakujalla se kauppakin. Koeistuin siellä C6n joka oli kovin yleinen katukuvassa. Ei ollu Xantiasta tai C5sta edes kuvaa tai pienoismallia koko liikkeessä.
Museo onkin muualla