laakeri kirjoitti:Ei kai vaan ykkösistä ja alkoholittomista oluista ole mahdollista saada maistuvia.
Minä olen kyllää pitänyt alkoholittomista Nikolai-olusista, vaikkeivat ne tietysti "aidolle" pärjää. Tumma on vaaleaa mukavampi.
laakeri kirjoitti:Ei kai vaan ykkösistä ja alkoholittomista oluista ole mahdollista saada maistuvia.
Taitaa se tumma Nikolai olla alkoholittomien kuningas. Itsekin olen sitä joskus maistanut ja yllätyin siitä kuinka hyvä oli, mutta silti jäin kaipaamaan täyteläisempää. Jos alkoholittomana saisi esimerkiksi Kozel Darkilta maistuvaa olutta, niin siirtyisin alkoholittomaan heti.niko kirjoitti:Minä olen kyllää pitänyt alkoholittomista Nikolai-olusista, vaikkeivat ne tietysti "aidolle" pärjää. Tumma on vaaleaa mukavampi.
laakeri kirjoitti:...eipä minkään oluen hinta taida kaupassa niin kova olla, että se vaikuttaisi ostopäätökseen...
laakeri kirjoitti:Täältä ainakin löytyy muun muassa molempien isompien ruokakauppojen yhteydestä Alko, joten ihan yhtä helposti olisi ostettavissa edelleen.
Jeps, täällä näköjään 5,4 km matka autolla ja vähän vähemmän kävellen tai polkupyörällä. Toisaalta luulisi sinne kymmenienkin kilometrien päähän edes silloin tällöin tulevan asiaa? Yleensähän sitä olutta tulee ostettua jääkaappiin moneksi kuukaudeksi kerralla...Lemon kirjoitti:Sinulla ehkä ei vaikuttaisi, mutta jollain saattaa olla matkaa kymmeniä, jopa toista sataa kilometriä.laakeri kirjoitti:Täältä ainakin löytyy muun muassa molempien isompien ruokakauppojen yhteydestä Alko, joten ihan yhtä helposti olisi ostettavissa edelleen.
Lemon kirjoitti: Suomessa ei yleensä ole tapana arvostaa suomalaisia tuotteita ettei luokiteltaisi juntiksi, vaan edelleen on hienoa arvostaa enemmän ulkomaisia tuotteita.
Karvalakki kirjoitti:Silloin kun Porin panimo lopetettiin, niin paljon oli puhetta, mutta vähän tekoja. Kyllä siinä aika maistaja sai olla että erotti oliko Porin Kokemäenjoesta tehtyä vai Keravalaista.
2cvkimmo kirjoitti:Lemon kirjoitti: Suomessa ei yleensä ole tapana arvostaa suomalaisia tuotteita ettei luokiteltaisi juntiksi, vaan edelleen on hienoa arvostaa enemmän ulkomaisia tuotteita.
...no irtisanoudun tästä. Saksalainen tekee vehnäoluen, tsekki tummat ja irkku stoutit ja nää sopii mun pieneen kulutukseeni oikein hyvin. Suomalainen pien-/mikropanimo porskuttaa perässä ja yrittää parhaansa.
Jos haluaa kantaa asiamiessalkkuja tai pussikaljoja kesäillassa, niin siitäpä sitten ja laittaa vielä Karhulippiksen päähän. Ihan samanlaista touhua se on ympäri maailman. Jotkut tykkää ja jotkut ei.
2cvkimmo kirjoitti:Saksalainen tekee vehnäoluen, tsekki tummat ja irkku stoutit ja nää sopii mun pieneen kulutukseeni oikein hyvin. Suomalainen pien-/mikropanimo porskuttaa perässä ja yrittää parhaansa.
Jos haluaa kantaa asiamiessalkkuja tai pussikaljoja kesäillassa, niin siitäpä sitten ja laittaa vielä Karhulippiksen päähän. Ihan samanlaista touhua se on ympäri maailman. Jotkut tykkää ja jotkut ei.
Cikatti kirjoitti:Porin panomestan kohtaloksi kävi se tehtaan laajentamisen vaikeus. Olutehdas keskellä kaupunkiaSitä oli hieman vaikea laajentaa kun tehdas on yksi kortteli.
Cikatti kirjoitti:Totuus on että oluet on osattu tehdä Juuroopassa satoja vuosia sitten, me vasta opetellaan
Xari kirjoitti: Ja joka maassa kantaväki kantaa noita laatikossa ja pussissa sekä vetää niistä lärvit, onko se sitten hienompaa kusta teltassa pöydän alle kuin istua kylmässä kivitalossa![]()
rmattila kirjoitti:Ei kehittymätön maku vielä yksin ihmisestä alempiarvoista tee.
rmattila kirjoitti:http://masinoija.wordpress.com/2009/07/22/asiantuntemus-vs-maalaisjarki-eli-kaikki-mielipiteet-eivat-ole-yhta-arvokkaita/
No ei kai nyt sentään oluesta haluta känniin tulla. Sehän olisi melkoista rahan haaskausta. Jos tavoitteena on känni, niin sehän onnistuu halvalla vaikka Lasolilla (Super Blue on tosin vielä halvempaa).^KARI^ kirjoitti:Hyvät maistelevat ja nauttivat kelpo mallasjuomista, pahat sensijaan vaan haluavat tulla känniin...