^KARI^ kirjoitti:Jutun alkuperäinen idea alkoi kiertää kehää ja päätyi osittain kotimaisten oluiden ja niiden käyttäjien aliarvioimiseksi.
Siis hä? Täällä on ylistetty myös suomalaisia oluita, ja alleviivattu sitä, että Suomessa valmistetaan muutakin, kuin carslbergfostersbudweiser-peruslageria. Toisaalta on esitetty myös mielipide, että ne hieman erikoisemmat oluet eivät ole mistään kotoisin, ja Koff III on sitä parasta.
Minä juon paljon kotimaisia oluita, enkä aliarvioi itseäni
^KARI^ kirjoitti:Hyvät pojat ja pahat pojat. Hyvät maistelevat ja nauttivat kelpo mallasjuomista, pahat sensijaan vaan haluavat tulla känniin...
Miksi olut ostetaan isossa 24-paketissa, jos tarkoituksena ei ole sen nauttiminen suuressa määrin? Aika harvassa ovat ne tyypit, jotka ostavat tuollaisen ja käyttävät sitten esim. parin kuukauden aikana. Vai olenko minä ainoa, joka ostaa 24-paketin vain silloin, kun tarkoituksena on juoda halpaa lageria hieman humalahakuisesti?
Suomalaisista peruslagereista esim. Sandelsia tulen joskus ostaneeksi pienemmissäkin annoksissa eriä, eritoten sitä tummaa.
Lemon kirjoitti:Onko tosiaan niin, että ne jotka suosivat suomalaisia oluita, ovat jotenkin alempiarvoisia?
Siis jos maksan olutpullosta/-tölkistä useamman euron, olen intellektuelli?
Ei, ei, ei, ja vielä kerran ei. Ei kenenkään pidä tuntea huonoa itsetuntoa siitä, että joku (esim. minä) on valmis maksamaan mielestään erittäin hyvästä oluesta enemmän, kuin mitä se täällä yleisesti myytävä bulkkilageri maksaa. Se ei ole perusoluen lipittäjältä pois, että joku haluaa ostaa erikoisempia ja nauttia niistä.