Milläs väki on sitä pantaa vakaajatankossa pyöritellyt? Meinaa olla tällain hentokätisellä hankala saaha voimaa sen liikutteluun

Hylsyllä+vääntimellä siitä kiristysruuvista. Ei löysää ihan kokonaan, ettei pyöri liian herkästi.pekka karvonen kirjoitti:Milläs väki on sitä pantaa vakaajatankossa pyöritellyt?
vibes kirjoitti:Pistin grillin sun muut takapihan hökötykset talviteloille ja ekat satsit lehtiä ja omenia kottikärryillä pihalta hittoon, vaimo auttoi. Tää on taas sitä aikaa ku tekis mieli vetää asvalttia joka paikkaan ja kaataa joka ikinen puu.
jarruventtiili kirjoitti:Mikä pakko se on haravoida? Ajakaa lehdet silpuksi ruohonleikkurilla ja antakaa talvehtia. Nurmikko saa hyvää lannoitetta kun lehdet maatuvat. (Vaahteran lehdet on poikkeus, ne on pakko haravoida.)
zX-files kirjoitti:Kävellyt jalat muusiksi Pariisissa, ja käynyt C42'ssa. Tuliaisia on, Aurassa sitten katsotaan kenelle riittää
eskere kirjoitti:Pelastin yhden Zx:n elämään....
Lähisukulaisen naapurin äidin Zx:stä oli kytkin hajonnut. Korjaamohinnoilla ei olisi enää kannattanut laittaa kuntoon, vaikka auto oli katsastettukin lähiaikoina. Koska tallissani lojui uusi beksin kytkinpaketti tarpeettomana automaattilaatikon asennuksen vuoksi, tarjouduin tekemään homman.
Beksin kytkin kävi zx:ään, joten lähisukulaisen naapurin äiti sai edullisen kytkimen laittoineen autoonsa ja pääsee autoilemaan Zx:llään vielä vuosia.
Lemon kirjoitti: mutta miten nii ei kannattanut laittaa korjaamohinnoilla... Annoin vaihtaa ZX:n kytkimen korjaamolla juuri ennen Kesätapahtumaa, ja oli vielä korjaamo joka ei suostu käyttämään asiakkaan omia osia. Mun ZX on tullut maksamaan ja tulee edelleenkin maksamaan, mut minkäs teet, kun ei itse osaa pysty kykene tekemään, eikä ole ketään tuttuakaan joka tekis. Monien mielestä varmaan ei kannatakaan maksaa korjauksista, mutta ku en kuitenkaan ikinä luovu siitä!
eskere kirjoitti: Tämän ZX:n omistaja oli vetänyt rajan 500€ kohdalle.
eskere kirjoitti:Jos jostain autosta oikein kovasti tykkää, on oltava valmis maksamaan auton kunnossapidosta.
Lemon kirjoitti:eskere kirjoitti:Pelastin yhden Zx:n elämään....
Lähisukulaisen naapurin äidin Zx:stä oli kytkin hajonnut. Korjaamohinnoilla ei olisi enää kannattanut laittaa kuntoon, vaikka auto oli katsastettukin lähiaikoina. Koska tallissani lojui uusi beksin kytkinpaketti tarpeettomana automaattilaatikon asennuksen vuoksi, tarjouduin tekemään homman.
Beksin kytkin kävi zx:ään, joten lähisukulaisen naapurin äiti sai edullisen kytkimen laittoineen autoonsa ja pääsee autoilemaan Zx:llään vielä vuosia.
Se oli todellinen päivän hyvä työ, mutta miten nii ei kannattanut laittaa korjaamohinnoilla... Annoin vaihtaa ZX:n kytkimen korjaamolla juuri ennen Kesätapahtumaa, ja oli vielä korjaamo joka ei suostu käyttämään asiakkaan omia osia. Mun ZX on tullut maksamaan ja tulee edelleenkin maksamaan, mut minkäs teet, kun ei itse osaa pysty kykene tekemään, eikä ole ketään tuttuakaan joka tekis. Monien mielestä varmaan ei kannatakaan maksaa korjauksista, mutta ku en kuitenkaan ikinä luovu siitä!
pekka karvonen kirjoitti:Korjailin santian tojota dx-ilmiötä ja puotin peppua mittaustan perusteella 2 cm.