Braun parranajokone
Braun parranajokone
tai oikeastaan sen mainos joka tulee telkusta. Siinä on sälli, joka sanoo että "start your engines". Oletettavasti joku entinen kilpa-ajajasuuruus, hämärästi tutunnäköinen. Tunnistaako kukaan?
Hah, löytyikin ennen editointiajan loppumista. Kyseessä onkin Jose Mourinho, Real Madridin päävalmentaja.
Hah, löytyikin ennen editointiajan loppumista. Kyseessä onkin Jose Mourinho, Real Madridin päävalmentaja.
BX 1.9 Gti 16V, BX 1.6 Gti, Xantia 1.6i SX berline, C5 2.0 SX Break, Berlingo 1.6 Multispace
Re: Braun parranajokone
avbx kirjoitti:tai oikeastaan sen mainos joka tulee telkusta. Siinä on sälli, joka sanoo että "start your engines". Oletettavasti joku entinen kilpa-ajajasuuruus, hämärästi tutunnäköinen. Tunnistaako kukaan?
Ei savossa ymmäretytä,kerro asia suomewksi,koke ja tapsa.
Ei savossa ymmäretytä,kerro asia suomewksi,koke ja tapsa.[/quote]Miulle kävisi selitys englanniksikin. Real Madrid kuulostaa joltain todelliselta kaupungilta, mutta miksi kaupunkia täytyy valmentaa? Ja onko siitä olemassa epätodellinenkin versio?Tapsa 61 kirjoitti:Hah, löytyikin ennen editointiajan loppumista. Kyseessä onkin Jose Mourinho, Real Madridin päävalmentaja.
Ilmeisesti Citikat ovat paljon ymmärrettävämpiä kuin Braunin parranajokoneet... onneksi itsellä on Philips...
VW Passat B7
Braun on Braun, niissäkin on eroja. Vanha, 60-70-luvun? kunnostettu perintösähköbraun lyö 6-0, parin-kolmen päivän sängen ajelussa uudemman akkukiinabraunin. Joka taas 5-6pv:n sängellä lyö tuon perintökalun 6-0. Kone siis valitaan tilanteen mukaan.
.
Pari Braunia löytyy nopein joka ilmottautuu saa ilmaseksi,maksan postikulut...
nm.ostin Hilipsin.
nm.ostin Hilipsin.
Mun kymmenen vuotta vanha Philips antautui eilen - mites ne Braunit...
Break kirjoitti:Mun kymmenen vuotta vanha Philips antautui eilen - mites ne Braunit...
Verkko vikaisia,toimii mutta repii parran juurineen käsipyyherulla kuuluu kauppaan,uusi verkko maksaa saman kun uusi Hilipsi...
Tapsa 61 kirjoitti:Break kirjoitti:Mun kymmenen vuotta vanha Philips antautui eilen - mites ne Braunit...
Verkko vikaisia,toimii mutta repii parran juurineen käsipyyherulla kuuluu kauppaan,uusi verkko maksaa saman kun uusi Hilipsi...
Taisin saman syyn takia minäkin aikoinaan Philipsiin siirtyä...
Mites se menikään "Aja millä haluat, Braunilla loput". Toistaiseksi on sitikka riittänyt
. Parran tosin ajan Gilletten partahöylällä.
BX 1.9 Gti 16V, BX 1.6 Gti, Xantia 1.6i SX berline, C5 2.0 SX Break, Berlingo 1.6 Multispace
Mikäs hilirimpsikselle tuli? Itse tein juuri kesällä ensihuollon pian kuusi vuotta täyttävälle Philipsilleni eli vaindoin akut. Jos muutaman vuoden päästä tulisi jo tarve vaihtaa terät?Break kirjoitti:Mun kymmenen vuotta vanha Philips antautui eilen - mites ne Braunit...
VW Passat B7
Juu, on tallessa iskukuntoinen Philipsin matkamasiina, paristokäyttöinen, 60-luvun lopulta. Sitä on tullut käytettyä, ei terienvaihtoakaan.
Philipsin vesipestävä menossa, jo toinen samanlainen, oli halvempi kuin teräverkot vanhaan.
Braunilla en aja enää ikinä, sellainen naamanrepijä ei kiinosta.
Partahöylällä en taasen ole koskaan opetellut ajamaan.
Braunilla en aja enää ikinä, sellainen naamanrepijä ei kiinosta.
Partahöylällä en taasen ole koskaan opetellut ajamaan.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Jos ei halua päästää partaa rehottamaan, niin höylääminenkin kannattaa opetella. Itse en ainakaan viitsi rinkkaan heittää sähkökonetta mukaan, mutta höylä kyllä kulkee siellä tarvittaessa...Oldis kirjoitti:Partahöylällä en taasen ole koskaan opetellut ajamaan.
VW Passat B7
Meinaatko, että sänki irtoaa ajoviiman voimasta?Paso kirjoitti:Ajan parran Sitikalla
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Braun kesti aikanaan vain viitisen vuotta. Magneettikelan muovkiinnikkeet murtuivat irti kuoresta. Toimi toki edelleen, mutta tärisi, kuin betonivibra. Nykyinen verkkovirralla toimiva Philips on pörrännyt vuodesta -91. Terät on uusittu pariin kertaan.
Kylppärin kaapista löytyy myös ihan oikea partaveitsi, -suti ja -saippua, sekä ukin perintönä saatu teroitushihna. Pitihän nuokin joskus opetella vaikka nykymetodit ovat kyllä helpompia ja nopeampia.
Kylppärin kaapista löytyy myös ihan oikea partaveitsi, -suti ja -saippua, sekä ukin perintönä saatu teroitushihna. Pitihän nuokin joskus opetella vaikka nykymetodit ovat kyllä helpompia ja nopeampia.
"Pitäähän miehellä leluja olla..."