Muutamissa ketjuissa ja keskusteluissa on pompahtanut esille aina joku ajopeli, joka on se haaveiden kohde ja "kyl mää semmoisen vielä joskus hankin" ...
Oma tavoitehaaveeni on Buickin Grand National. Oheinen kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ehkäpä jonain päivänä...
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
2cvkimmo kirjoitti:Muutamissa ketjuissa ja keskusteluissa on pompahtanut esille aina joku ajopeli, joka on se haaveiden kohde ja "kyl mää semmoisen vielä joskus hankin" ...
Oma tavoitehaaveeni on Buickin Grand National. Oheinen kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ehkäpä jonain päivänä...
1980 Chevrolet Monte Carlo olis ihan kiva. V8 ja tomaatti, tottakai. Tulevilla appivanhemmilla sellainen on pihan koristeena, mutta hienon maalipinnan alla pahasti ruostuneena, ja tietenkin lätäkön toisella puolella...
Jossain muutamama vuisi sitten ilmestyneessä, narmaan Mobilistissä tai sitten jossain muuaa lehdessä oli juttua suomessa olevasta Buickin Grand Nationaalista. Aika ärtsy peli.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Oldis kirjoitti:Jossain muutamama vuisi sitten ilmestyneessä, narmaan Mobilistissä tai sitten jossain muuaa lehdessä oli juttua suomessa olevasta Buickin Grand Nationaalista. Aika ärtsy peli.
Pitää paikkansa - autoja tuotiin pieni erä: laite ei kuulunut Euroopan tuontiohjelmaan ollenkaan. Artikkelin lisäksi suosittelen lukemaan Tero Ilolan mainion kirjan "Autokuume", jonka löytää omaksi vaikkapa kirjatoreilta tai nettikaupoista
Yksi noista tuoduista autoista on työkaverin hallussa ja tällä hetkellä tallissa valmistumassa uuteen loistoonsa ...
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
ilkkata kirjoitti: tietysti 3,2L V6 ja jatkona 3-lovinen manuaali
...noh, jos nyt kuitenkin ahdettu 3.8 ja prepattu TH 200-4R ...
Tuossapa se. Ainua ei-sitikka, josta löytyy DiRaVi...
Olis myös "luonnollinen jatkumo" tähän kehitykseen, 2-cyl->4-cyl->6-cyl->8-cyl -ketjuun, ja toisaalta tuo olis melkein Sitikka kuiteski... Lisähauskaa, hydraulisäätöinen kuskinpenkki...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Mä en vaan näe mitenkään hyväksyttävänä Jaggella tuollaista teinisladia. Tuo on sellaista taunus 1,6 litres hommaa... tai no äsken firman pihassa kävi joku 530 pemarilla pyörimässä...
2cvkimmo kirjoitti:Muutamissa ketjuissa ja keskusteluissa on pompahtanut esille aina joku ajopeli, joka on se haaveiden kohde ja "kyl mää semmoisen vielä joskus hankin" ...
Sitikkapuoskari kirjoitti:Mä en vaan näe mitenkään hyväksyttävänä Jaggella tuollaista teinisladia. Tuo on sellaista taunus 1,6 litres hommaa... tai no äsken firman pihassa kävi joku 530 pemarilla pyörimässä...
Joo, suorastaan järkyttävää tommonen
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Sitikkapuoskari kirjoitti:Mä en vaan näe mitenkään hyväksyttävänä Jaggella tuollaista teinisladia. Tuo on sellaista taunus 1,6 litres hommaa... tai no äsken firman pihassa kävi joku 530 pemarilla pyörimässä...
Joo, suorastaan järkyttävää tommonen
Monokkeli silmään ja teekupponen toiseen käteen niin tuo olis täysin hyväksyttävissä
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Kiinnitti Auburn Trianglesta huomiota: sana replica ja vuosimalli -80 (ja kovempi hinta kuin vuoden -35 mallilla). Ilmeisesti ei ihan kuplan tekniikalle tehty, mutta onko joku tunnettukin firma tehnyt tuollaisia?
olli__o kirjoitti:Kiinnitti Auburn Trianglesta huomiota: sana replica ja vuosimalli -80 (ja kovempi hinta kuin vuoden -35 mallilla). Ilmeisesti ei ihan kuplan tekniikalle tehty, mutta onko joku tunnettukin firma tehnyt tuollaisia?
Replika toi toinenkin on, vuosimallia ei kerrota Eikös noita ole kopioitu jenkkilässä mielin määrin...
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Vai että haaveajokki? Moni kelpaisi, mutta jos nyt yksi pitää äkkiseltään valita... Minua ei paljoa tuo moottoriradan kiertäminen kiinnosta, mutta maastossa möyriminen on enemmänkin se minun juttu. Huviajeluun ja arjen seikkailuihin Land Rover Defender safarikatolla ja snorkkelilla jo ihan tyylin vuoksi! . Ja jos kerran jenkki pitää olla, niin sitten Jeep Wrangler Unlimited.
Ps. Siitä Defenderin ajoasennosta on sitten ihan turha huudella (kuljettajan vasemmalle kädelle ei ole paikkaa). Koettu on.
Lauri kirjoitti:Vai että haaveajokki? Moni kelpaisi, mutta jos nyt yksi pitää äkkiseltään valita... Minua ei paljoa tuo moottoriradan kiertäminen kiinnosta, mutta maastossa möyriminen on enemmänkin se minun juttu. Huviajeluun ja arjen seikkailuihin Land Rover Defender safarikatolla ja snorkkelilla jo ihan tyylin vuoksi! . Ja jos kerran jenkki pitää olla, niin sitten Jeep Wrangler Unlimited.
Ps. Siitä Defenderin ajoasennosta on sitten ihan turha huudella (kuljettajan vasemmalle kädelle ei ole paikkaa). Koettu on.
Parsittavana on -57 mallin Willys Jeep Cj-5. Ihan hirveä ajettava. Pyrkii koko ajan metsään..no siellähän sillä kai kuuluisi ajaakin ...mulla nyt on vähän pienet haaveet..