Pehmeäliikkeinen kissa
Pehmeäliikkeinen kissa
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Re: Pehmeäliikkeinen kissa
Muistatko vielä....? Taidan muistaa
Taidan tulostaa tuon töihin ilmoitustaululle, jos saan mahtumaan, se kun on täynnä erilaisia citikka-kuvia
Taidan tulostaa tuon töihin ilmoitustaululle, jos saan mahtumaan, se kun on täynnä erilaisia citikka-kuvia
Pohjalevy oli sama, jota sovellettiin vuonna 1987 Peugeot 405:ssä. BX:n keskeisenä ominaisuutena oli kaasunestejousitus sekä laajamittainen muovisten koriosien käyttö konepellissä, takaluukussa sekä lokasuojissa.
Missä lokasuojassa bx:ssä on muovia
Sisälokasuojissa löytyy kylläkin.
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
- sahtivaari
Takalokasuojissa.
sahtivaari kirjoitti:Takalokasuojissa.
Eipä ole minun bekseissä
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Nyt tainnut muistikuviin tulvahtaa Warre Tourist. Siinähän oli takaluukku ja -lokasuojat lujitemuovia. Ei siis mitään vauhtipahvia! 
Mitenkäs Sporteissa - onko se peltiä vai muovia niissä?eskere kirjoitti:Eipä ole minun bekseissäsahtivaari kirjoitti:Takalokasuojissa.
VW Passat B7
Kyllähän tuollainen on helppo muistaa kun on päivittäisessä ajossa
Scrat
Scrat
Scrat kirjoitti:Kyllähän tuollainen on helppo muistaa kun on päivittäisessä ajossa![]()
Scrat
On jopa ollut päiviä, jolloin olisin halunnut unohtaa tuollaisen edes hetkeksi, mutta ei onnistunut
- sahtivaari
Kyllä olin väärässä, mutta muistaisin,että mainostettiin takalokassuojien olevan muovia.
Tähän päivään asti olen ollut siinä luulossa, mutta kävin äsken kahden Bexin takalokasuojat testaamassa, ja rautaahan nuo ovat.
Eihän tuosta harhaluulosta haittaakaan ole tullut, mutta olisi ihmetytänyt, jos alkaisivat ruostumaan, vaan eivät ruostu.
Tähän päivään asti olen ollut siinä luulossa, mutta kävin äsken kahden Bexin takalokasuojat testaamassa, ja rautaahan nuo ovat.
Eihän tuosta harhaluulosta haittaakaan ole tullut, mutta olisi ihmetytänyt, jos alkaisivat ruostumaan, vaan eivät ruostu.
eskere kirjoitti:sahtivaari kirjoitti:Takalokasuojissa.
Eipä ole minun bekseissä
Kyllä minun punaisessa GTi.ssä on muovia..
eskere kirjoitti:sahtivaari kirjoitti:Takalokasuojissa.
Eipä ole minun bekseissä
Kyllä minun punaisessa GTi.ssä on muovia..
Miulla oli sinisessä berliiniläisessä (19 TZI) ja punaisessa vanissa peltiä.Tapsa 61 kirjoitti:Kyllä minun punaisessa GTi.ssä on muovia..
VW Passat B7
-
Jouko
sahtivaari kirjoitti:Takalokasuojissa.
Juu on, tankin luukku on muovia ja se on takalokasuojassa.
Ja lokasuojan etureunassa on muovinpala kiveniskusuojana. C-pilarin ylä-osassa ja katon reunoissa on sit toki kanssa muovia.
ja vanin kuuuppa