Millaiset oli myyntimäärät aikanaan...?
Millaisia variaatioita oli (ilmastoinnil, kattoluukul)?
Ainakaan ratapäivillä en ole itse koskaan nähnyt Volcanea tai SP3:sta ollenkaan, tosin sateen takia en tullut ensimmäiselle Alastaron radalle, videopätkän mukaan siellä oli punainen Volcane berline.
Putkimies22 kirjoitti:Auts, onpa ikävän näköistä!
citrophoros kirjoitti:Aivan sattumoisin näin nettiautossa aikoinaan tuon ZX:n myynti-ilmoituksen ja tallensin 2000-luvun valokuvat autosta tietokoneelle sekä auton esittelysivun .html-muodossa.
Laitoin aikoinaan huikeat määrät markkoja autoon; vain bensiinikulut olivat korkeammat kuin korjauskulut 1995-1998.
Annoin silloisessa Auto-Bonissa nipun kopioita laskutuksista automyyjälle, kun ostin ensimmäisen uuden auton, Xsara VTS:n. Mahtoikohan pistää ne poistoon vai autonostajalle antaen, je ne sais pas.
Näin muuten kerran Tuusulan liikenneympyrässä, siellä mistä tie lähtee Hyvinkäälle, vanhan ZX:ni käytössä, mieskuski, kun olin matkalla Auto-Bonin alakertaan katsastamaan maailman ihanimpia autoja...
Volcanen takana olevan Cituning-tarran lähetti minulle ilmaiseksi belgialainen kontakti, tosin se hävisi Koivuhaassa.

ninjamikko kirjoitti:SP3 mallia olen yhden nähnyt Suomessa ja se oli nettiautossa myytävänä reilu vuosi sitten. Taisi olla jonkun rallilegendan aikanaan omistama.
ninjamikko kirjoitti:Myyntimääristä en tiedä, mutta aika vähän noita kai aikanaan myytiin. Nykyään ei kovin usein näytä olevan edes nettiautossa myynnissä Volcaneja.
SP3 mallia olen yhden nähnyt Suomessa ja se oli nettiautossa myytävänä reilu vuosi sitten. Taisi olla jonkun rallilegendan aikanaan omistama.