Jaa tiedä nyt sitten millä noita oikeasti pitäisi putsailla ja rasvailla, viisaammat neuvokoot. Itse olen pöydälle ottanut itse säätimen, ihan tavallisilla bräkleeneillä ja vastaavilla. Vivustoon sitten ihan normaalia valesiinia tullut laitettua.Lemon kirjoitti:Miten ja millä?laakeri kirjoitti:Muista joskus korkeudensäätimiäkin putsailla ja voidella. Eiköhän siinä ne tärkeimmät hydeihmeet ole.
Joo, jos rohkeus riittää. Eipä se Yaccon oikea puhdistusainekaan maksa sen enempää, kuin LHM ja soveltuu ainakin järjestelmään.Palloidiootti kirjoitti:Niin, ja putsauksen jälkeen ensin polttoljyä tai kiisseliä
Mustekalan voi tarkistaa esimerkiksi irrottamalla sen, mutta kannattanee varata uusi jo viereen sitä varten. Hajoaa kuitenkin sieltä korkeudensäätimeltä jne. Voihan toki valmistautua tekemään Shamrock-korjauksenkin (mustekalan sijasta joka kohteelta oma putki, mitkä yhdistää moottorin päällä vasta).Lemon kirjoitti:Joo riittää kyllä, mutta kertoisitko vähän tarkemmin miten...Palloidiootti kirjoitti:Noh, voithan tarkistaa nuo jo ennen varsinaista vuotoa, jos intoa riittää.
Takasylttyjen kuntoa voi ehkä arvailla ohivuodon määrästä? Voi ne kai purkaakin, jos intoa riittää? Ei kokemusta aiheesta. Mutta on se hauskan näköistä kyllä seurata toisesta BX:stä käsin, kun BX, jonka takajousisyltty on vuotanut jokusen päivän, menee juuri ratkaisevalla hetkellä korjaamon pihalla päin lumikasaa, kun LHm:ää ei suotta viitsitty lisätä...