Xantia -96 Break 1,8 AVK
- Kaapelimies
Re: Xantia -96 Break 1,8 AVK
Se ois varmaan lähtenyt satasella.. 
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
-
Sitruunaseppä
Ei, ei lähtenyt. Joku toinen onnellinen sai -99 Xantun 340:llä. Etulamppu vaihtaen ja katsastukseen!
Onnea, onnea! Ja hyvää joulua minulle ja mun aika ymmärtäväiselle perheelleni!
Onneksi ei osunut mulle, autopaali ennen joulua! Mun suhtautuminen autoihin on holistis-hoardauksellista, joku psykiatri auttais enemmän, kuin rekallinen romuranskiksia.
Ah, melkein mokasin, joku hiljaa ja pehmeästi ranskaa (?) puhuva enkeli varmaan ohjasi sen auton muualle. Kyllä nyt taas tuntuu mukavalta viipyillä patonkisivuilla. Kyllä elämä on ihanaa!
Onnea, onnea! Ja hyvää joulua minulle ja mun aika ymmärtäväiselle perheelleni!
Onneksi ei osunut mulle, autopaali ennen joulua! Mun suhtautuminen autoihin on holistis-hoardauksellista, joku psykiatri auttais enemmän, kuin rekallinen romuranskiksia.
Ah, melkein mokasin, joku hiljaa ja pehmeästi ranskaa (?) puhuva enkeli varmaan ohjasi sen auton muualle. Kyllä nyt taas tuntuu mukavalta viipyillä patonkisivuilla. Kyllä elämä on ihanaa!
Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
-
Sitruunaseppä
Rakennelkaa te vaan maksipoomeja, alumiinisia jalkalistoja ja nahkaratteja! Mutta minullapa on Xantussa höyrysauna, mentolintuoksuinen...siis kumimentolin...klykoolikukan eteerisellä aromaterapialla!!!
Makiat on löylyt; nimittäin, kun pyyhkii höyryä tuulilasin sisäpinnalta kämmenselällä ja sitten nuolaisee kuin tekiilapaukun suolan - kappas: on makiaa kuin resitenttiehdokkaitten hymy! Eikä ollut vaimon käsi, vaan oma.
Makiat on löylyt; nimittäin, kun pyyhkii höyryä tuulilasin sisäpinnalta kämmenselällä ja sitten nuolaisee kuin tekiilapaukun suolan - kappas: on makiaa kuin resitenttiehdokkaitten hymy! Eikä ollut vaimon käsi, vaan oma.
-
Sitruunaseppä
Kui? Kun mää sen tarttisin? Kehtaatko myörä?