http://www.delta.fi/Etusivu/Ajankohtaista/DeltalopettaaLadanmaahantuonnin/tabid/1601/Default.aspx
Saabiko yhtä suurta sympatiaa kuin se toinen naapuri
Tulsku kirjoitti:Kyllä minulla on jonkinlaiset sympatiat Ladan puolella, onhan se tavallaan aika symppis auto. Eihän sitä tiedä, jos vaikka joskus... Vaikka rautajousinen onkin...
laakeri kirjoitti:No mutta! Mitäs ihmettä vuosikausia Ladaa ostaneet nyt Konel...Delta Autosta käyvät hakemassa, että saavat kaikin puolin yhtä huonon ja arvonsa yhtä nopeasti menettävän kulkineen ostettua, lähinnä kallista romurautaa siis?
maddis kirjoitti:Minua huvittaa nämä joilla on 'asennevamma' Ladaa kohtaan. Eivät kaipaa tai eivät kehtaa ajaa sillä tai ainakaan tunnustaa sitä.
zX-files kirjoitti:Eikös kaikki vanhanajan tulipunaiset aatteen miehet ole jo haudassa
Heh... eiköhän noissa lukemissa ole ongelmia lähinnä kauempaa idästä olevilla autoilla, ei niinkään länsiautoilla.Silver kirjoitti:Tulee tässä mieleen aikoinaan muutama talviloma Eestissä. Kylminä talvi-aamuina (-15- 20´C)
paikallisessa kivikylässä Ladat starttailivat ja menivät menojaan..., jotkut olivat saaneet hankittua jotain länsi-autoja, jotka hyytyivät pihalle muutaman yrityksen jälkeen
ealab kirjoitti:Petaalit liian liki ja ratti siten liian kaukana. Taisi olla mitoitettu pitkäkätiselle, lyhytjalkaiselle....
niko kirjoitti:Kyllä minä sympatiaa tunnen ladaharrastajia ja jopa näitä autoja kohtaan, mutta olen monesti avoimesti tunnustanut, että en vaan pystyisi moisella (tai ylipäätään muilla itäautoilla) ajamaan. Hassua sinänsä, kun ottaa huomioon, millaisilla autoilla olen ajanut tai ajanEhkä vielä jonain päivänä aikuistun ja selätän ennakkoluuloni