C4_robotti kirjoitti:Laitoin nettiin myyntiin yhden autoiluun liittyvän tuotteen jonkin aikaa sitten ja hinnaksi 10 €. Ei yhtään soittoa. Muutama päivä sitten sama ilmoitus osastolle "annetaan ilmaiseksi". Jo vai löytyi kymmenkunta kiinnostunutta.
Ensimmäiselle soittajalle lupasin. Hän sanoi hakevansa seuraavana aamuna. Ei hakenut. Tuli viesti että hakee iltapäivällä. Vielä puhelimitse sovittiin kellonaika ja noutopaikka. Eipä näkynyt eikä kuulunut tyyppiä.
Laitoin illalla viestin että menee seuraavalle kysyjälle kun et kerta tule. Eipä tullut siitäkään kommenttia.
Ihmettelen näitä kusipäitä, jotka odotuttavat ihmisiä päivystämässä tavaroiden hakijaa. Mikä v.tu siinä on ettei ihmisillä ole järkeä hoitaa edes yksinkertaista asiaa kohtuudella.
Ps. Lopulta vein oman asuinpaikkani lähelle muutaman kilometrin päähän k.o tuotteen vanhemmalle herrasmiehelle. Ja sain jopa muutaman euron vaivanpalkkaa viennistä!
Saman asian olen tiedostanut, ja siitä johtuen ne muutamat hassut tavarat (autoihin liittyviä) joista olen halunnut päästä eroon, olen laittanut jakoon malliin
"Annetaan hyvään kotiin". Arvostan omaa aikaani enemmän kuin ne pari kymppiä mitä noista romppeista
ehkä olisi saanut odottamalla, kyseessä kun on ollut esim 3 (ehjää) pöläriä, yksi pyöränkuljetusteline (Biltema) sekä kolleegalta
saadut Xsaran taakkatelineet. "Halvasta hinnasta" johtuen en ole myöskään halunnut niitä lähettää/postittaa minnekkään, vaan hommat on hoidettu paikan päällä, sovitussa paikassa sovittuun aikaan. Aina on toiminut, kiitos siitä arvoisille sitikkaharrastajille!