Sitikkapuoskari kirjoitti:En ole ainut jolla samoja kokemuksia... puola nyt vaan on sellainen...
Jep, varsinkin jos reitille sattuu isompi kaupunki = käsittämättömät ruuhkat
Sitikkapuoskari kirjoitti:En ole ainut jolla samoja kokemuksia... puola nyt vaan on sellainen...
artturi2 kirjoitti:Heh heh Jeth, paljonko sait muistutusta. Mitä tästä opimme, se aina välillä karkaa kun koneehuoneessa on tilanne kun mikään ei riitä. Siis pienitehoiset dieselit kunniaan.
2cvkimmo kirjoitti:Polttimonvaihdosta. C3:n keula on kyllä ... miten sen nyt sanoisi ... Purin etupäästä kaiken tarvittavan ja otin umpiot syliin. Vaihdoin kaikki keulalta löytyvät polttimot (4 x H1, 2 x H7, 2 x oranssi 21) kun kerran vauhtiin pääsin. Kyllä kesti.
Nyt pitäisi näkyä pimenevässä illassa Nightbreakerien voimin.
Jeth kirjoitti: Ei siinä tarvi umpioita irroittaa
2cvkimmo kirjoitti:Jeth kirjoitti: Ei siinä tarvi umpioita irroittaa
...sulla on sitten kätilökädet...

Jeth kirjoitti:Xantia tapaamisesta - ja poliisiautosta!!
Tapsa 550 kirjoitti:Ei toi sormus tuosta irti lähde ilman mäntysuopaa...
Jeth kirjoitti:artturi2 kirjoitti:Heh heh Jeth, paljonko sait muistutusta. Mitä tästä opimme, se aina välillä karkaa kun koneehuoneessa on tilanne kun mikään ei riitä. Siis pienitehoiset dieselit kunniaan.
144€ ja tiedotuksen että kortti jää sinne... Kaikki tämä Xantia tapahtuman takia
Lemon kirjoitti:Kökarista, jossa sätkä herätti ansaittua huomiota! Ja paluumatkalla Saaristotiellä tuli ruskea BX Korppoon-Nauvon lautalta. En muista nähneeni ennen siellä beksiä.
Saattoi siinä Jeth olla joku muukin syy kuin Xantia-tapaaminen... Kuka muuten siirtää auton kotiin, jos olet yksin liikkeellä ja kortti lähtee?
Ilmeisesti pitää itse hoitaa auto kotiin esim. hankkimalla joku kuskiksi, vaiko...
Jeth kirjoitti:Lemon kirjoitti:Kökarista, jossa sätkä herätti ansaittua huomiota! Ja paluumatkalla Saaristotiellä tuli ruskea BX Korppoon-Nauvon lautalta. En muista nähneeni ennen siellä beksiä.
Saattoi siinä Jeth olla joku muukin syy kuin Xantia-tapaaminen... Kuka muuten siirtää auton kotiin, jos olet yksin liikkeellä ja kortti lähtee?
Ilmeisesti pitää itse hoitaa auto kotiin esim. hankkimalla joku kuskiksi, vaiko...
Poliisi useimmiten antaa aikaa ajaa kotiin, minun tapauksessa antoivat tunnin aikaa päästä kotiin.
Putkimies22 kirjoitti:Et sitten huikannut että menisi tuo 10 minuutissakin
Putkimies22 kirjoitti:Jep, varsinkin jos reitille sattuu isompi kaupunki = käsittämättömät ruuhkat

Cituning kirjoitti:...katsastuksesta, tietty matkalla poliisit vastaan, ylinopeudesta välkäyttivät pitkiä ja muutaman kilsan ajettuani ne olikin peesissä kaikki tuikut päällä "tietokone näyttää että tää olisi liikennekäytöstäpoistossa" kuten olikin, soittivat vielä katsastusasemalle varmistaakseen että olen sinne ajelemassa.