black_van kirjoitti:quai_de_javel kirjoitti:Eiköhän ne Classicit ole juurikin niitä mitä listassa ei ole mainittu.
ahaaeli jää tämän takia reissu tekemättä.
Mutta tänne tänne voi hyvin tulla Turbo Dieselilläkin ja on paljon lähempänäkin.
black_van kirjoitti:quai_de_javel kirjoitti:Eiköhän ne Classicit ole juurikin niitä mitä listassa ei ole mainittu.
ahaaeli jää tämän takia reissu tekemättä.
cxtb2 kirjoitti:black_van: kyllä classikeilla radalle pääsee, ei tarvitse kokopäivää varikolla istua![]()
ja on ihan hyväkin, että ne Citikat, joita ei ole "kovaanajoon" tehty, eivät saa rata-aikaa niinpaljoa, että rikki menisivät...
toki jos Citikkaa on piristetty niin, että tehoa ja ominaisuuksia löytyy, se kuuluu Sporttiluokkaan...
Putkimies22 kirjoitti:Onko ei-sportista rakennetulla uus-sportilla mahdollisuuksia päästä ertaistensa joukkoon?
Cituning kirjoitti:Ja tässäkohtaa tulee esille tämä dieseleiden viritys, joka on tänäpänä kovinkin suosittua....
Jeth kirjoitti:Empäs taidakkaan tulla radalle, ainakaan itse ajamaan, ajoluvat lähti
maarit kirjoitti:Jeth kirjoitti:Empäs taidakkaan tulla radalle, ainakaan itse ajamaan, ajoluvat lähti
Voihan p....!
Tutkaankos ajoit?
Jeth kirjoitti:Empäs taidakkaan tulla radalle, ainakaan itse ajamaan, ajoluvat lähti
Cituning kirjoitti:Jeps, tuolla Kemoran nettisivuillahan se oli hyvin selkeästi sanottu, yksityistilaisuuksissa järjestäjä päättää saako ajaa kortitta, joten Jethin tapauksessa tervetuloa ajamaan. Jos kolaroit jonkun kanssa ja vakuutusyhtiö ei korvaa, koska olet kortitta ajanut, niin kaikki tiedämme mihin pajalle saamme auton tuoda![]()
Palloidiootti kirjoitti:Mitenkäs tuon kypärän laita muuten on, kelpaako mikä tahansa (pyöräilykypärä), vai pitääkö löytyä jotain erityisiä leimoja?
Jeth kirjoitti:Mopokypärä tms.
Cituning kirjoitti:Ihan oikea kypärä, ei mitään styroksisia pyöräkypäriä.
Cituning kirjoitti:Ja voihan sitä siltäkin kantilta katsoa että minkä arvoiseksi oman pikku pääkultansa arvostaa...
artturi2 kirjoitti:Pirskatin pirskatti kun ei ole kuin yksi kuljettaja niin ei voi lähteä kuin yhdellä pienellä.