HanaAna kirjoitti:XM-Hannu kirjoitti:
Olit aivan oikeassa...

juu, huomasin kanssa.
Minen huomannut mitään, poistettiinko jotain viestejä jotka jäi huomaamatta vai mitä nickiä epäillään "sivupersoonaksi" ja tarkemmin ottaen kenen sivupersoona?
Minusta ei ainakaan yhtään syyskuussa luotua nickkia kai ole ollut puhumassa poliittisesti epäkorrektisti tai kuittailemassa? Kai noita itselleen sivupersoonia luoviakin on olemassa, mutta uskoisin ettei ongelmaksi asti tai mitään isompaa aktiviteettia. Tunnustan itsekin luoneeni tänne toisen tunnuksen (no selitys oli se kun joku epäili ettei rekisteröityminen toimi eikä viestit mene admineille - toimi se, oli vain viivettä. Mutta jos joku epäilee että käytäisin sitä itseni kanssa keskusteluun tai selkään taputtamiseen (tai jonkun muun selkään ampumiseen), niin voin sen tunnuksen julkistaakin, täytyy vain kaivaa mikä tunnus ja mailiosoite se oli, epäilen olenko lähettänyt yhtään viestiä ko. tunnuksella)
Vai ymmärsinkö viestit jotenkin ihan väärin?
Sen olen toki huomannut että sivuraiteelle ja sivuluistoon on jouduttu ketjussa kuin toisessa, mutta en usko (ilman edes hyvää perustelua tai vähän yksilöivämpää vihjettä tai todisteita) että se johtuisi ettei "banniaika muuta mieltä ja sama ralli jatkuisi eri nickillä"?
Itse olen ihan tarkoituksella yrittänyt harjoittaa itsehillintää, vaikka on joitain minua ärsyttäviä kirjoittajia, joiden sanomastakaan en usein ole samaa mieltä saati esitystavasta. Mutta silti kommentoin niitäkin jos esittää aiheeseen liittyviä leveällä pensselillä maalailuja, jotka tulkitsen olevan valhetta tai hyvät tavat ylittävää liioittelua.