1981 CX 20 Reflex
Re: 1981 CX 20 Reflex
Otin polttoainetankki pois. Minun täytyy vähän korjatta taka-apurunko ja tietysti vaihtoa runkopalkki. Mutta ensi haluan helmat kuntoon koska sitten kori on vahvempi.
Tsemppiä projektiin! Tahtotilasi on mahtava!
jännittävää seurata ehtiikö nippuun ennen talven tuloa... 
GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017
Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017
Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
- dieselflosse
Sauman ulkonäkö paranee kuva kuvalta! Sinähän alat jo olla tekijämies. 
Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Pitäisikö sinun hankkia pienempi rälläkkä, ettei aina lähtis koko lattia kerralla pois
. Vaikka mikäs siinä, jos peltiä riittää, ja migissä langaa ja kaasua
.
Ruosteisen auton hitsaamisen oppii vain tekemällä. Hienoa on että viitsit pitää meitä muitakin ajantasalla, tälläisiä viestiketjuja kuvineen onkin ollut aikas vähän
.
Ruosteisen auton hitsaamisen oppii vain tekemällä. Hienoa on että viitsit pitää meitä muitakin ajantasalla, tälläisiä viestiketjuja kuvineen onkin ollut aikas vähän
Kyllä täytyy hattua nostaa oikein urakalla. Joka jätkä kun hitsaisi tuolla tarmolla näitä suomessa lahonneita sitikoita niin meillä ei BX:ää uudempia yksilöitä edes olisi liikenteessä vielä
Nyt jään tänne taustalle jännittämään vieläkö viikon päästä menee tanskandoggi lattian aukosta läpi! 
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Projekti vie aika. Vain tämä paneeli oli kahden illan työ:

Pienemat reikaa ovat turvavyön asennuspisteet, tarvitsen vielä hitsata mutterit takana.

Vesi täytyy lahtea

Vasemmalla alkuperainen rakenne, oikealla kuin minä teen se:

Musta = lattia
Sininen = helman ulkopuoli
Punainen = helman sisäpuoli
Pienemat reikaa ovat turvavyön asennuspisteet, tarvitsen vielä hitsata mutterit takana.
Vesi täytyy lahtea
Vasemmalla alkuperainen rakenne, oikealla kuin minä teen se:

Musta = lattia
Sininen = helman ulkopuoli
Punainen = helman sisäpuoli
Projekti on jo karannut käsistä, mutta niinhän aikas usein käy?
Ei se ihan noin isoa peltiremonttia olisi vaatinut vain käyttöautoksi kunnostamiseksi?
.
Hyvin harvoinhan projektit käsistä lähtee. Minä en tunnusta yhdenkään minun projektin karanneen käsistä! 
Croisette kirjoitti:Projekti on jo karannut käsistä, mutta niinhän aikas usein käy?Ei se ihan noin isoa peltiremonttia olisi vaatinut vain käyttöautoksi kunnostamiseksi?
.
Mutta en halua korjata käyttöautoni joka talvi, sitten teen se hyvä. Minun mielestä projekti ei vielä on karannut käsistä.
Mutta tiedan mita tarkoitit. Minun vene projekti vei 5 vuotta. Sitten menin Suomeen ja ystäväni valmistettu se. On se kyllä hyvä nyt
Nettivanne.fi:sta löytyy alkuperäinen CX aluvanteet. Ei paras kunnossa, mutta 85€ sis. toimituskulut Turusta oli minusta ok-hinta.

Ja hitsaaminen jatkoi...

Ja hitsaaminen jatkoi...
Onko vanteet 14 tuumaiset, vaiko millikoon 390 mm?
Luulen että ne oli 14" mutta nyt epäilen, onko minä nyt ostanut TRX-vanteet?
Jotenkin kuvassa vaikutti aikas isolle? Mutta en osaa pelkän kuvan perusteella sanoa minkä kokoiset nuo ovat?
. Tuota samaa vannetta on sekä 14 tuumaisena, ja 390 millisenä.
Croisette kirjoitti:Jotenkin kuvassa vaikutti aikas isolle? Mutta en osaa pelkän kuvan perusteella sanoa minkä kokoiset nuo ovat?. Tuota samaa vannetta on sekä 14 tuumaisena, ja 390 millisenä.
Ah, sitten tarvitsen tarkastaa. Myyjä sano että ne on 14": http://www.nettivanne.fi/vanteet/Alumii ... 5x98-et45/
Ja jos ovat 14 tuumaiset, niin ovat kyllä hyvä ostos 
No hittolainen, eilen juuri leikkelin CX:n vänkärin jalkotilan auki. Tulipa hyvä tekosyy hakea ohrapirtelöpaketti: No enhän minä muuten, mutta sapluuna-aineeksi 
Näyttää kuvissa pellit kullatuilta, varmaa kestää
. Näitä on kyllä kiva katsella, siellä RetroRides sivustolla on myös melkoisia projekteja. Kiitos vinkistä. Tsemppiä korjailuun.
BX 1.9 Gti 16V, BX 1.6 Gti, Xantia 1.6i SX berline, C5 2.0 SX Break, Berlingo 1.6 Multispace
Mitä projektille kuuluu?Tästä tulee ihan riippuvaiseksi!
hans kirjoitti:Mitä projektille kuuluu?Tästä tulee ihan riippuvaiseksi!
Lol, tänä viikkona minulla on vain hitsanut helman sisäpuolen viimeinen suora osa. Ostin tänään toinen neliömetri peltilevy, ja viikonloppua tulee!